Mamut ryöstivät 91-vuotiaalta sotaveteraanilta ison summan rahaa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Monikulttuuria<3
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niille pitäisi antaa turpaan ja kunnolla. Meilläpäin mamulapset tyytyvät rääkkäämään eläimiä. Olen tarkistanut kantojani näitä idiootteja kohtaan viime aikoina.

[QUOTE="...";28983181]Niille pitäisi antaa turpaan ja kunnolla. Meilläpäin mamulapset tyytyvät rääkkäämään eläimiä. Olen tarkistanut kantojani näitä idiootteja kohtaan viime aikoina.[/QUOTE]

Rasisti!

Ei jumalauta että pistää vihaksi! Muttei tässäkään ole mitään todisteita noitten rosvojen mamuudesta, luultavasti ovat juurikin noita Suomessa rötösteleviä paskapääporukoita jotka eivät asu täällä. Ei sellaiset ole mamuja.

[QUOTE="vieras";28983255]Sinä vieläkin jaksat hyysätä sitä somppuasi pelkästään sen takia, että sillä on iso musta molo ja siitähän sinä tykkäät.[/QUOTE]

Ei vaan senkin takia että kun on somppu talossa niin sossu maksaa kaiken!

[QUOTE="vieras";28983269]Taidatkin kieriskellä tuskissasi, kun elät puutteessa :D[/QUOTE]

Miksi meidän työssäkäyvien pitäisi maksaa sinun ja somppusi elämä täällä Suomessa? Sinä et viitsi käydä töissä siivoojana, vaikka töitä olisi tarjolla. Elätä itse somppusi, kun sitä et takaisinkaan lähetä. Minun puolestani saisi palauttaa sinne, mistä on tullutkin. Ei täällä loisia tarvita, sinunlaisissasi on ihan riittämiin. :kieh:

[QUOTE="vieras";28983296]Miksi meidän työssäkäyvien pitäisi maksaa sinun ja somppusi elämä täällä Suomessa? Sinä et viitsi käydä töissä siivoojana, vaikka töitä olisi tarjolla. Elätä itse somppusi, kun sitä et takaisinkaan lähetä. Minun puolestani saisi palauttaa sinne, mistä on tullutkin. Ei täällä loisia tarvita, sinunlaisissasi on ihan riittämiin. :kieh:[/QUOTE]

Somppua mulla ei ole, enkä ole päivääkään ollut työttömänä ;)

Turpaan mamuja perkele!! Tai kuula kalloon!
gangster-smiley-emoticon.gif

[QUOTE="...";28983181]Niille pitäisi antaa turpaan ja kunnolla. Meilläpäin mamulapset tyytyvät rääkkäämään eläimiä. Olen tarkistanut kantojani näitä idiootteja kohtaan viime aikoina.[/QUOTE]

Turpaan ja onnea!

Yhteistyössä