Mamulapsiryöstäjät vaanivat Helsingissä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Varoittakaa lapsianne!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sinähän voit mennä noille paikoille partioimaan sen sijaan, että kirjoittelet päivästä toiseen, tunnista toiseen täällä palstalla.
Tekisit kerrankin jotakin OIKEASTI hyödyllistä yhteiskunnan hyväksi.

Eikö olekin.. fantastista =)

Kyllähän noissa jengeissä on usein ulkomaalaistaustaisia mukana, mitä sitä kieltämään. Mutta kyllä siellä joukossa on niitä puhtaanvalkeita suomalaiskullannuppujakin.

Näin Itiksen metroasemaa päivittäin käyttävänä voin kertoa, että kyllä ne jengeissä notkuvat teinitytöt ainakin on supisuomalaisia... Ja niin on pääsääntöisesti ne jätkätkin, silmiin ehkä pistää enemmän se yksi erivärinen siellä joukossa.

[QUOTE="vieras";25885853]Sehän olisi rasismia jos jutussa olisi mainittu tekijöiden olevan mamuja ja siksi se on jätetty mainitsematta, mutta luettuaan jutun jokainen täysjärkinen tajuaa keiden tekosia ryöstöt ovat.[/QUOTE]

Kai tajuat, että kun kyse on 11-16-vuotiaista niin suurin osa näistä mamutaustaisistakin on jo syntynyt Suomessa. Sitten voidaankin miettiä, että mikä on yhteiskunnan vaikutus käytökseen.

En mä sanoisi, että syy on yhteiskunnan, vaan ongelmia tulee siitäkin, kun kaksi kulttuuria kohtaa. Tai enemmänkin siitä, kun ne kulttuurit eivät kohtaa. Millaista olisi kasvaa ympäristössä, jossa kotona ja kodin ulkopuolella on ihan erilaiset normit ja käyttäytymissäännöt?
Ymmärrettävää, jos nuoren on vaikea sopeutua, kun nuoruus on muutenkin vaikeaa aikaa.

[QUOTE="vieras";25885853]Sehän olisi rasismia jos jutussa olisi mainittu tekijöiden olevan mamuja ja siksi se on jätetty mainitsematta, mutta luettuaan jutun jokainen täysjärkinen tajuaa keiden tekosia ryöstöt ovat.[/QUOTE]

Sinne sitten vaan "kentälle" partioimaan päiväksi pariksi, ja voit sitten raportoida mitä näit.

Eikö olekin fantastinen idea?

[QUOTE="vieras";25885927]Eikös toisen polven maahanmuuttajien pitänyt virallisen propagandan mukaan olla hyvin Suomeen sopeutuneita ja hyviä veronmaksajia?[/QUOTE]

Ja sinäkin kai olet hyvä veronmaksaja ja kaikki kantasuomalaisetkin mallikansalaisia? Sä näet asemilla hengaavat teinit, mä näen vaate-, ruokakaupoissa työskentelevät nuoret, ne jotka opiskelevat meidän koulussa ja ovat ihan samanlaisia kuin mäkin olin nuorempana, ainut ero ehkä ihonsävyssä ja kotikielessä.

[QUOTE="vieras";25885927]Eikös toisen polven maahanmuuttajien pitänyt virallisen propagandan mukaan olla hyvin Suomeen sopeutuneita ja hyviä veronmaksajia?[/QUOTE]

Ja toi virallinen propaganda-lause paljastaakin, että olet hommafoorumilaisia, joten ei sun kanssa kannata edes keskustella.

Missäs näin väitetään ja sitä paitsi, miten nämä lapset ja nuoret voivat vielä olla veronmaksajia? Heistähän me nyt puhumme, eikö?

Ja sinäkin kai olet hyvä veronmaksaja ja kaikki kantasuomalaisetkin mallikansalaisia? Sä näet asemilla hengaavat teinit, mä näen vaate-, ruokakaupoissa työskentelevät nuoret, ne jotka opiskelevat meidän koulussa ja ovat ihan samanlaisia kuin mäkin olin nuorempana, ainut ero ehkä ihonsävyssä ja kotikielessä.

Minä olen hyvä veronmaksaja, työllistän jopa mamujakin, ja suurin osa suomalaisista on hyviä veronmaksajia, tosin joukkoon mahtuu muutama sossumamma.

Näin Itiksen metroasemaa päivittäin käyttävänä voin kertoa, että kyllä ne jengeissä notkuvat teinitytöt ainakin on supisuomalaisia... Ja niin on pääsääntöisesti ne jätkätkin, silmiin ehkä pistää enemmän se yksi erivärinen siellä joukossa.

Ottamatta kantaa itse ketjun aiheeseen, niin tämä kirjoitus on kyllä täyttä potaskaa. Juuri eilen mietin itäkeskuksessa kävellessä, että olen selkeästi vähemmistössä kaikkien maahanmuuttajien seassa. Ja ne metroaseman ja kauppakeskuksen ovien edessä pyörivät, röökiä vetävät ja ympäriinsä räkivät teinit kyllä pääsääntöisesti olivat kyllä muita kuin kantasuomalaisia.

Ottamatta kantaa itse ketjun aiheeseen, niin tämä kirjoitus on kyllä täyttä potaskaa. Juuri eilen mietin itäkeskuksessa kävellessä, että olen selkeästi vähemmistössä kaikkien maahanmuuttajien seassa. Ja ne metroaseman ja kauppakeskuksen ovien edessä pyörivät, röökiä vetävät ja ympäriinsä räkivät teinit kyllä pääsääntöisesti olivat kyllä muita kuin kantasuomalaisia.

Totta: Itiksessä tuntee olevansa ulkomailla.

Yhteistyössä