V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Missä kohtaa tossa puhuttiin maahanmuuttajista? Kyse oli nuorista yleensä.
Kai tajuat, että kun kyse on 11-16-vuotiaista niin suurin osa näistä mamutaustaisistakin on jo syntynyt Suomessa. Sitten voidaankin miettiä, että mikä on yhteiskunnan vaikutus käytökseen.
Ja toi virallinen propaganda-lause paljastaakin, että olet hommafoorumilaisia, joten ei sun kanssa kannata edes keskustella.
Ja sinäkin kai olet hyvä veronmaksaja ja kaikki kantasuomalaisetkin mallikansalaisia? Sä näet asemilla hengaavat teinit, mä näen vaate-, ruokakaupoissa työskentelevät nuoret, ne jotka opiskelevat meidän koulussa ja ovat ihan samanlaisia kuin mäkin olin nuorempana, ainut ero ehkä ihonsävyssä ja kotikielessä.
Näin Itiksen metroasemaa päivittäin käyttävänä voin kertoa, että kyllä ne jengeissä notkuvat teinitytöt ainakin on supisuomalaisia... Ja niin on pääsääntöisesti ne jätkätkin, silmiin ehkä pistää enemmän se yksi erivärinen siellä joukossa.
Ottamatta kantaa itse ketjun aiheeseen, niin tämä kirjoitus on kyllä täyttä potaskaa. Juuri eilen mietin itäkeskuksessa kävellessä, että olen selkeästi vähemmistössä kaikkien maahanmuuttajien seassa. Ja ne metroaseman ja kauppakeskuksen ovien edessä pyörivät, röökiä vetävät ja ympäriinsä räkivät teinit kyllä pääsääntöisesti olivat kyllä muita kuin kantasuomalaisia.
Missä kohtaa tossa puhuttiin maahanmuuttajista? Kyse oli nuorista yleensä.
Jos olisivat taustaltaan suomalaisia, olisi se jutussa mainittu. Kun ei sanottu, niin ovat mamuja tai heidän jälkeläisiään. Normaali käytäntö mediassa.