Mammografian kesto.

• Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti
Itse kuvaus kestää ehkä viisi minuuttia, jos otetaan tavalliset neljä projektiota eli etu- ja viistokuvat molemmista rinnoista. Lysti ei kuitenkaan yleensä pääty siihen, vaan radiologi katsoo kuvat ja päättää, tehdäänkö myös ultraäänitutkimus ja mahdollinen ohutneulabiopsia. Kaiken kaikkiaan koko touhuun kannattaa varata noin puoli tuntia aikaa.

äiti
Alkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:
Itse kuvaus kestää ehkä viisi minuuttia, jos otetaan tavalliset neljä projektiota eli etu- ja viistokuvat molemmista rinnoista. Lysti ei kuitenkaan yleensä pääty siihen, vaan radiologi katsoo kuvat ja päättää, tehdäänkö myös ultraäänitutkimus ja mahdollinen ohutneulabiopsia. Kaiken kaikkiaan koko touhuun kannattaa varata noin puoli tuntia aikaa.
Minulla on ultra varattuna jo, joten minulta otetaan molemmat.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:
Minulla on ultra varattuna jo, joten minulta otetaan molemmat.
No noin puoli tuntia ainakin menee. Joskus ultra otetaan samassa huoneessa heti mammon perään. Joskus joutuu odottelemaan ultraan pääsyä. varaa tunti ainakin. Mulla on aina kirja mukana varmuuden vuoksi :)

Yhteistyössä