ota kuitenkin huomioon että terveestä rinnasta ei voi ruveta ottamaan ohut- tai paksuneulanäytteitä ennen kuin rinta on tutkittu muulla tavalla. Ei kudoksiin voi lähteä mututuntumalla sohimaan..Alkuperäinen kirjoittaja Kokemuksella kerron:että minulla todettiin syöpä rinnassa ja kumpikin, uä ja mammografia tehtiin. Kuvissa näkyi muutos, mutta sitä pidettiin vain mastopatiana !!! Ohut-tai paksuneulanäyte on ainoa luotettava tutkintamenetelmä.
Sulla näkyi siis mitä?Alkuperäinen kirjoittaja moiku:Mulla kanssa tehtiin molemmat (ikää 26). Mammossa ei näkynyt mitään (ja ainakaan mua ei sattunut muuten yhtään), mutta ultrassa näkyi. Onnea matkaan
Tunsitko itse rinnoissa jotain ja menit tutkimuksiin_?Alkuperäinen kirjoittaja Kokemuksella kerron:että minulla todettiin syöpä rinnassa ja kumpikin, uä ja mammografia tehtiin. Kuvissa näkyi muutos, mutta sitä pidettiin vain mastopatiana !!! Ohut-tai paksuneulanäyte on ainoa luotettava tutkintamenetelmä.
Viisas lääkäriMulle kans tehty UÄ, kun kainalossa oli jotain patin tapaista. Lääkäri sanoi, ettei hän halua lähettää mammografiaan alle 40 vuotiasta ellei ole pakko. Mammografiastahan tulee säteilyä.