V
vieras
Vieras
ostin tuota Pomoellin apteekkarin mammateetä. Kuuluuko sitä alkaa juomaan vasta sitten, kun vauva on syntynyt vai jo ennen laskettua aikaa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ..:älä herätä itsellesi sitten turhia ylimääräisiä odotuksia, mulla tuo litku ei toiminut
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:Alkuperäinen kirjoittaja ..:älä herätä itsellesi sitten turhia ylimääräisiä odotuksia, mulla tuo litku ei toiminut
mitä sen pitäs tehdä? muuta kuin tuottaa hyvää oloa?
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:Alkuperäinen kirjoittaja ..:älä herätä itsellesi sitten turhia ylimääräisiä odotuksia, mulla tuo litku ei toiminut
Lisätä maidontuloa.
mikä tahansa kuuma juoma auttaa saman verran
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:Alkuperäinen kirjoittaja ..:älä herätä itsellesi sitten turhia ylimääräisiä odotuksia, mulla tuo litku ei toiminut
Lisätä maidontuloa.
mikä tahansa kuuma juoma auttaa saman verran
Ja tämän tiedät mistä??
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:no siis se oli vähän sellainen toteamus. Mutta oikeesti, kyllähän kaikenmaailman imetysoppaatkin käskee juomaan kahvia, teetä, kaakaota tai muuta kuumaa. Ja oikeesti monilla on niin että kun vauva ei ole lähellä, kannattaa välttää lämpimiä juomia ettei ala maito valua.
Mä luulin otsikosta, että tuo mammatee on sitä minkä pitäs olla ihmelääke rintalapsen koliikkiin ja ilmavaivoihin, mut en oikein usko että sillä niin hirveesti on merkitystä, mitä juo kunhan juo tarpeeksi
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:no anteeksi hirveästi. sanotaan vaikka näin, että kaveripiirissä mammatee on ollut vain teetä, sitä on juonut niin lapset kuin miehetkin, eikä kellekään mitään jännää ole sattunut. eli onhan se tietty terveellistä, ja varmaan siinä on maitotalouteen vaikuttavia aineksia, etenkin lämpimänä, mutta ei se mitään ihmeainetta ole
Alkuperäinen kirjoittaja tee:Minä olen alkanut juoda noin kuukautta ennen laskettua aikaa. Synnytykset ovat olleet suit sait sukkelia ja maitoa on riittänyt aina luovutettavaksi asti. Johtuiko sitten mammateestä ainesosista vai hyvistä geeneistä, mene ja tiedä. Kantakirjalehmälle en tiedä olevani sukua! =)
Alkuperäinen kirjoittaja hei:mitäs rohtoa se sisältää?