Mammat huom :)! Mistä olette ostaneet imetysliivinne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tuleva mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tuleva mamma

Vieras
Myydäänkö imetysliivejä missään "ei erikoisliikkeessä".
Prismasta tänään katselin, mutta ei näkynyt....
Ja eivätkös Kappahl ja Lindex juuri poistaneet mamma-mallistot ainakin suurimmassa osassa maata?

Mistähän voisi löytää kohtuuhintaan imetysliivejä?
Liiviliikkeissä hinnat ovat varmaan huimat!

kappahlista, 16egee muistaakseni kappale.
Täysin sama malli ja värivaihtoehdot (musta&valk) olleet jo yli 5vuotta eikä mitään uutta tullut tilalle!
mutta sieltä silti ostin ja annoin kyllä palautetta asiasta.

Jos koko on normaali - max D, niin niitähän löytyy vaikka mistä. Triumffilla on hyviä ja hintakaan ei varmasti ole paha (40e ehkä). Jos on iso (esim F tai G tai H), niin sitten saatkin metsästää kissojen ja koirien kanssa erikoisliikkeessä. Nimimerkillä Tampereelta ei löytynyt yhtään kappaletta mustia G75 imetysrintsikoita kevätkesällä 2006. Maksoin lopulta 80e F75:sta, kun vihdoin yhdet Anitat löysin.

KappAhlista ja todella hyvät ja ns. oikean malliset. Lindexillä ainakin on vielä imetysliivejä, vaikka muuten ei mammavaatteita enää olekaan. KappAhlissa ehkä sama homma.

No miksiköhän minä en sitten Prismasta tänään löytänyt :( höh...
Ajattelin juuri, että siellä saattaisi olla noita Triumphin liivejä.... Täytyy varmaan käydä kurkkaamassa jostakin muusta Prismasta. Sokos voisi olla toinen hyvä paikka, kiitos vinkistä!
Kuppi on dd tai e, joten esim hennesin liivit eivät sovi minulle.

Alkuperäinen kirjoittaja AP:
No miksiköhän minä en sitten Prismasta tänään löytänyt :( höh...
Ajattelin juuri, että siellä saattaisi olla noita Triumphin liivejä.... Täytyy varmaan käydä kurkkaamassa jostakin muusta Prismasta. Sokos voisi olla toinen hyvä paikka, kiitos vinkistä!
Kuppi on dd tai e, joten esim hennesin liivit eivät sovi minulle.

Taitaa sokoskin jäädä väliin. meinaa loppua koot d:hen, mutta kurkkaa toki. Jos kaupungissa on Stokka, niin sieltä saa paremmin. Triumfilla loppuu koot sitten E:hen.

http://triumph.timarco.fi/List559d01f5-8cee-49ac-8463-e4c36379a0c6.aspx

Yhteistyössä