Mammaksin r-testin haamuista, tietääkö joku??

Heip!

Yritin jo äsken lähettää samaa tekstiä, mutta minne lie nettiavaruuteen lensi...

Siis sain tänään päivällä mammaksin herkällä (10 yksikköä..) r-testillä haamua muistuttavan viivan. Tai sitten se oli vain viivan paikka. Onko muilla vastaavia kokemuksia tuolla testillä? Tuliko viivaa seuraaviin testeihin? Tuo oli tietysti mun viimeinen, joten pitäisi lähteä apteekkiin...
Nyt kp 31/32, eikä olo ole erityisen "raskautunut", pikemminkin menkkamainen (väsymystä, ärtyisyyttä jne).

Kiitos vastaajille!
 
mulla on tullut viivanpaikkoja just niillä..eli ei raskautta,vaikka kuinka toivottu.toki mäki oon kattellu jossain auringonvalos,pyöritelly ja käännelly,ja viivanpaikka sieltä näkyy ainakin,jos siis tarvii katsella oikein tosi tosi tarkasti
 
Tänä aamuna testasin aconin herkällä testillä (jota sitäkin on taidettu kyllä haukkua...) vähän selvemmän haamun...Joten ehkä tässä raskaana ollaankin! Alavatsan jomotus ja hiivaoireet ovat alkaneet tänään, 1. raskaudessa oli vastaavia oireita.
 
voisitko laittaa kuvan niin saisin pohtia sainko minäkin haamun, vaiko viivan paikan? =) en oikein ole varma, valissa näkyy, muuten ei, väristä en osaa sanoa, tästä testistä ei aikaisempaa kokemusta.
 

Yhteistyössä