Mammaksi.fi sivulta tilattu One Step puikkomallin raskaustestistä kysymys!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vauvakuumekouristus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vauvakuumekouristus

Vieras
Ootko käyttänyt em testiä? Tuliko sinulla ihan haalea viiva ja seuraavan kerran kun testasit olikin nega?

Kyselen siksi, koska haluan tietää näkyikö kenellekään muulla ihan haaleana sitä kohtaa missä viivan kuuluisi näkyä? P*ska, kun en osaa selittää! :D Siis kontrolliviiva oli ihan selkeä (eli testi onnistui), ja haamuviiva tuli siihen testiviivan kohdalle. Mutta nyt olenkin miettinyt, että voiko siinä testiviivan kohdalla näkyä hailakka viiva ihan sen takia, että siihen viivan tulisi tulla, vaikka raskaana ei olisikaan?? :D Hitto mitä selitystä.. Toivottavasti joku ymmärsi!! :D Eli testiviiva kuultaisi sillai, että se tavallaan se viivan paikka mihin viivan pitäisi tulla näkyisi vaan, eikä siis olisi positiivinen tulos..?? :/

Alkuperäinen kirjoittaja mammaliii:
Tarkotit varmaan että onko tässä kyseisessä testissä viivanpaikka? :D

mä en oo kyseistä tekstiä käyttäny joten en osaa sanoa että onkos vaikos eikös..

Niin.. Siis kun joskus olen täällä törmännyt ketjuun, jossa puhuttiin siitä, että raskaustestin haamu voi olla vaan "tyhjä testiviivan paikka", joka tavallaan kuulaisi vaan sieltä. Eli nega olisi.

Mä vaan niin toivon plussaa, että selvästi haamun näin, mutta mietin, kun se ei ihan punainen ollut.. Sit muistin sen ketjun täällä, missä puhuttiin niistä em testiviivan paikasta. :D

samaa nyt mietiskelen jo toista päivää.. tilasin niitä liuskoja ja pari kpl näitä puikkoja. aluksi ei näy mitään muutakuin se testiviiva ja sitten myöh. oikein haalea haamu. nyt siis menkat myöhässä ns. 4päivää, jos ne olisivat täsmälliset 28kiertovälin, mutta ovat joka kerta olleet vähän miten sattuu. tosi rasittavaa!!!