Mammaksi erittäin herkkä liuskatesti, onko tullut roskishaamuja??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyty86
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tyty86

Tunnettu jäsen
28.01.2008
3 491
64
48
Kuopio
Eli tein eilen mielenrauhan takii yhen mammaksi erittäin herkän liuska raskaustestin, pariin minuuttiin ei tullu mitään ja nakkasin sen roskiin.Pissikään ei ollu ollu rakossa kuin reilu tunnin. Viime yön näin taas unta et minulla oli vauva, noh hölmönä menin kurkkaa testii ja siihen oli ilmestyny haamu viiva :snotty: ...pikasee menin kysyy äitiltäni et näkeekö se siin mitää(se asuu minun naapurissa ja ollaan todella hyvis väleis sen kaa) ja se sano et viiva siin on mut himmee..

Eli ootteko saanu kyseisel testil haamuja vai tuleeko liuska testeihi haamuja aina?En usko et oon raskaana, mut kaihertaa toi haamu..en oo aiemmi tehny liuskalla testejä..

Ja testin tein siksi kun tullu väli tuhrutteluu..ja ennen menkkoja ja menkkojen jälkee tuhruu..eli siis nyt kp.9/35 eli täs on tullu menkat välissä..ja oon ollu tosi väsyny(laittanu kyl töiden piikkiin) ja kokoajan on nälkä..

Vielä hassumaksi tän "feikki"testin "plussan"tekee sen et miehen simppojen ois pitäny elää 7pv..sain ovisplussan 7-8pv peittojen heiluttelun jälkeen..

Taidan olla hulluksi tulossa..

:D huome teen viel testin aamupissasta..kun tän aamun pissit on pissitty..

tyty86, sinuna en siihen testiin kahtelis sen reagointiajan jälkeen.. ainaskin predictoris lukee et siihen voi piirtyä väärä plussa sen vaikutusajan jälkeen ja muissakin testeis juuri sen vuoksi se aika siihen on laitettu.. mut testaile toki uudestaan jos silti mietityttää =) Itse ku en ole noita roskikseen heitettyjä testejä koskaan tiiraillu ni en ossaa juur vastata mut jospa joku ossais :)

*muoks eli ovishan on pvä tai pari ovisplussan jälkeen eli tuolloin simppojen ois pitäny kestää 8-9vrk ja siihen en jaksa kyl uskoo...

Kyllä, viimeksi viime viikolla kahdesti sain mammaksin testillä haamun. Eikä ollut edes ensimmäinen kerta :ashamed: menkat alkoi kuitenkin ajallaan, vaikka ehdin jo hitusen toivoa että olis tärpännyt. Niitä testejä en ainkaaan osta enää koskaan!

Joo minäkin tein mielenrauhan vuoksi uuden testin tänä aamuna ja nega oli..eli taitaa kummitella noissa mamman tikuissa haamut testausajan jälkeen :snotty: ei pidä mennä enää dyykkaamaan roskiin :D

Hmm..saitteko te ne haamut siis testiajan jälkeen? Ku ite sain tänää herkkyys25 liuskatestiin haamun ihan testiajan sisään, mutta se haaleni paljon sit testiajan jälkee... Että näinki päin voi käydä! :laugh:

Yhteistyössä