L
"lemonade"
Vieras
Olen 3-kymppinen ja odotan esikoistani. Meillä ei ole lähipiirissä (eikä kauempanakaan) ketään odottajaa. En tunne pienten lasten vanhempia, eikä kenelläkään kaverillani ole lapsia (tiedän, outoa). Nyt kun olen itse viikolla 17 alkaa ajatuksissa pyöriä vertaistuen ja ystävien kaipuu. Mieheni on minulle hieno tuki ja turva, mutta jotenkin sitä kaipaisi naisten keskinäistä keskustelua ja näkökulmia.
Kysyin viime NLA-käynnillä, että onko mitään ryhmää odottaville tai juuri synnyttäneille, mutta kuulemma resurssipulan vuoksi ei ole mitään sellaista meidän neuvolassa.. Totesi itsekin että aika vähän mitään järjestettyä on odottaville, että sitten on perhekerhoa ynnä muuta myöhemmin kun vauva on jo syntynyt.
Olen vaan tosi yksinäinen..
Kysyin viime NLA-käynnillä, että onko mitään ryhmää odottaville tai juuri synnyttäneille, mutta kuulemma resurssipulan vuoksi ei ole mitään sellaista meidän neuvolassa.. Totesi itsekin että aika vähän mitään järjestettyä on odottaville, että sitten on perhekerhoa ynnä muuta myöhemmin kun vauva on jo syntynyt.
Olen vaan tosi yksinäinen..