Mammadietti

  • Viestiketjun aloittaja äiskä75
  • Ensimmäinen viesti
sande81

mulla sama homma!!!!
pitäs saada 10-11 kg tiputettua!!
oon jo tässä tsempannut itseäni kovasti ja miettinyt millä tällä kertaa onnistuis, kun motivaatio loppuu aina kesken...harkitsin jo painonvartioitakin, mutta totesin ettei rahat nyt riitä.
jos sulla on hyviä vinkkejä jne...ja haluat kannustusta ja myös osaltasi kannustaa,niin pistä meiliä!!

sande81@hotmail.com
 
tytsy
Mulla olis pudotettavaa semmoset 15 kg. Koska aloitetaan? Olen kyllä pv:ssa, mutta näin kesällä ei tuu käytyä niin usein eikä ryhmiä pidetä niin olis kiva saada täältä tukea =)
 
äiskä75
Heips kaikki!

Mä aloitan eka päivä , semmoisella kalorin laskenta dietillä. Vähän niin kuin painonvartijat . Saan syödä 1300 kcal per päivä, laskettu että kuluttaisin 2200 kcal päivä. Uskon kyllä että syömisen suhteen onnistunkin mutta kun pitäisi liikuntaa lisätä siitä en tiedä miten käy. Välillä tuntuu että kotityöt vie kaiken ajan, lastenhoidon lisäksi.Ja muutenkin löytyy aina tärkeämpää kuin ne vatsalihakset tai lenkille ja kävelylle lähtö.Mutta otan kyllä itseäni niskasta kiinni, toivottavasti en vaan laita liian korkeita tavoitteita. Jos on samaan aikaan aloittajia niin sovitaan semmoinen "punnituspäivä" , mikä olisi kaikille hyvä esim. viikon välein. Ja tietenkin jos tarvitsemme kannustusta ja muutenkin olisi ideoita niin tuettasiin toisiamme.
:D =)
 
tytsy
Mikäs päivä kaikille sopis, mä ehdottaisin keskiviikkoa. Tämä kesän aika kyllä vähän hirvittää, kotona kyllä menee aika hyvin, mutta jos lähtee jonneki reissuun niin mä en kyllä siellä laskeskele pahemmin pisteitä... Nyt pitäis loppuviikosta lähteä reissuun, jätetään tyttö (8 kk) ekaa kertaa yöksi hoitoon ja mennään hotelliin yöksi ja kavereita tapaamaan. Mä tosiaan käyn siellä pv:ssakin punnituksessa aina silloin tällöin, mutta nyt kesällä kun siellä ei pidetä ryhmiä niin kaipaan kyllä tsemppiä ja kohtalotovereiden kannustusta.
 

Yhteistyössä