Mammadietti

  • Viestiketjun aloittaja KoalaMuori
  • Ensimmäinen viesti
KoalaMuori
onko täällä kellään kokemuksia mamamdietistä? tai kokoimetyksestä ja laihduttamisesta?minulla tuli raskausaikana 35 kg lisää :eek: :( sairaalaan jäi 15 ja 20 jälellä, ei oel yhtään lähtenyt vaikka olen 3kk imettänyt. mietin että jotain tehdä. aiemminkin olisi jo pitänyt laihduttaa, peilikuva on karsea :( ja painoindeksikin kertoo karua kieltään. isteni tuntien pelkään että alan stressata tästä ja se vaikuttaa imetykseen. mielessä pyörii myös lausahduksia ettei saisi tarkiotuksella laihduttaa kun imettää kokoimetyksellä ja vastaan väite että puoli kiloa viikossa saa laihtua..puuh :eek: niin, aloin tuota mamamdiettiä miettimään. en kyllä tahtoisi ostaa sitä pakettia, mutta.. ? :/ hmm
 
Enpä ole koskaan kuullutkaan mammadieetistä,mut kyllä ne kilot siitä pikkuhiljaa rupee sulamaan.Mulla on nuorin nyt 2,5v.Ja vasta nyt oon saanu puotettua 12 kg.Aikaa on menny 1.5v.Vielä pitäs ainaki 14kg tiputtaa.Painonvartiat on tosi hyvä juttu.Ittekseni oon niiden mukaan tehny.
 
entäs painonvartijat
Kyseleppä painonvartijoilta. Olen kuullut, että imettäviä äitejä on aloittanut painonvartijoiden dietiin. (muuten sama, mutta imettämistä varten lisätään joku tietty määrä pisteitä)
 
KoalaMuori
painonvartijat ei suosittele pisteytystä milelellään ennenkun imeväinen 4kk tai syö kiinteitäki :( mammadietistä tietoa netissä, minäkin "sttumalta eksyin niiden svuille." www.fi:ssä hakusanaksi imetys + laihdutus, tai toisinpäin..
 

Yhteistyössä