mamma vaatteiden myynti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "lotta"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"lotta"

Vieras
hep!

mielipiteitä tahtosin et miten hyvin on teillä menny kaupaksi mammavaatteet kirpparilla? mulla on tullu tässä raskauden aikana ostettua ehkäpä hivenen turhan paljon mammakamppeita, ja osa niistä on yhdellä pidolla ollut. esim. syystrenssi ja parit mammafarkut. ihan typerää oli ostella kauheena kaikkea ja osa housuistaki on jo pieniks menny ku ostin heti ku plussasin...

minkälaista hintaa viitsii pyytää ihan uusista kamoista? esim. se mammamallin trenssi? se on ihan pienestä äitiysliikkeestä ja niskalapussaki joku mom.... ja oli kallis :( voiko laittaa ihan 30 e hintaa menisköhä vai onko liian kallis? silti toi olis monta kertaa halvempi ku ostaessa... tollo minä:/

[QUOTE="lotta";22405108]hep!

mielipiteitä tahtosin et miten hyvin on teillä menny kaupaksi mammavaatteet kirpparilla? mulla on tullu tässä raskauden aikana ostettua ehkäpä hivenen turhan paljon mammakamppeita, ja osa niistä on yhdellä pidolla ollut. esim. syystrenssi ja parit mammafarkut. ihan typerää oli ostella kauheena kaikkea ja osa housuistaki on jo pieniks menny ku ostin heti ku plussasin...

minkälaista hintaa viitsii pyytää ihan uusista kamoista? esim. se mammamallin trenssi? se on ihan pienestä äitiysliikkeestä ja niskalapussaki joku mom.... ja oli kallis :( voiko laittaa ihan 30 e hintaa menisköhä vai onko liian kallis? silti toi olis monta kertaa halvempi ku ostaessa... tollo minä:/[/QUOTE]

Nyrkkisääntö on sellainen, että ihmiset menevät kirppikselle ostamaan HALPOJA vaatteita ja tuotteita. Uudet vaatteet ei siellä liiku lainkaan samaan tahtiin, kuin käytetyt jotka ovat paljon halvemmat. Kirppisidea on lähinnä päästä vanhasta eroon, joten kyllä, 30 euroa on musta ihan kiskurihinta.

Mä olen ostanut runsaan satkun priimakuntoisia Reimateccejä useamman kipleen alta kahteen kymppiin, joten kyllä se niin nyt vaan on, että ei siitä trenssistä varmaan ihan helpolla sitä 30€ saa.

Jos haluat rahoiksi lyödä, myy se huutiksessa. Kirppikselle 20€ on ihan maksimihinta.

niin..oliskoha siin idistä jos laittas kaikki mammavaatteet pakettina huutikseen? ja sit joku parinsadan lähtöhinta? siis ku tuota kampetta oikeesti ON ja paljon....

kaikki kuite samaa kokoa eli minun kokonen tyyppi sais tosi näppärästi itelleen kaikki äitiysvaatteet..

[QUOTE="lotta";22405130]niin..oliskoha siin idistä jos laittas kaikki mammavaatteet pakettina huutikseen? ja sit joku parinsadan lähtöhinta? siis ku tuota kampetta oikeesti ON ja paljon....

kaikki kuite samaa kokoa eli minun kokonen tyyppi sais tosi näppärästi itelleen kaikki äitiysvaatteet..[/QUOTE]

No jos itse ajattelisin ostavani, niin mä en kyllä osta vaatepakettia jossa 200e lähöhinta. Meinaan että tuo on kh-tuella elävän äidin viikon "palkka". Tee ennemmin vähän pienempiä paketteja. Jos joku haluaa, niin hänhän voi huutaa ne kaikki.

Tällä tavoin saat isomman mahdollisen huutajapiirin paketeillesi.

Ihan hyvin olen saanut myytyä ylimääräisiä mammavaatteita kirpparilla, hintaa tosin ollut 0,50e-10e per vaate. Huutiksessa olen sitten myynyt "paremma kalliimmallat" esim mammatakin 40e (kirpparille en viitsinyt sillä hintaa viedä, tuskin olisi mennyt mutta huutiksessa voi pyytääkin enemmän).

200e lähtöhinta on melko reilu ja varmaan karsii ostajia. Oon ostanut huutiksesta äitiysvaatepaketteja enkä kyllä enää osta vaikka uudelleen raskautuisin, sillä niistä vaatteista osa oli ihan väärän mallisia/kokoisia eikä istunut päälle hyvin joten yhdestä paketista ei montaa vaatetta jäänyt itselle käytettäväksi. Mielummin ostan erikseen.