Mamma maksaa nyt jos pelkää

vierailija
Yksin kun asuu talossaan josta jo kumppani lähti muutama vuosi sitten..jos tulee rosvo täytyy maksaa rosvoyhtiölle koska valtiovallan mielestä poliisin ei tarvitse ehtiä niin nopeasti- narkkareiden täytyy antaa puuhasteela rauhassa.. ROUVA olkaa iloinen kun eivät täppaneet koittakaa nyt vain mennä nukkumaan

vierailija
Mä olen naimaton eli neiti-ihminen ja tulin ilman puolisoa.

Ei ole miestä tästä puljusta matkoihin lähtenyt.

Lopettakaas nyt savolaiset jo.

Koko ajan heruu
psyko_p _aattitason juttuja, molemmilta sukupuolilta.

Mä en ole kenellekään pahaa
täällä tehnyt.
Rauhaa ja harmoniaa vain haluan.

Antakaa mun olla rauhassa.

Ihme stalkkaamista.

vierailija
Joku paikallinen jatkuvasti yrittää
manipuloida julkisuuskuvaani
väittämällä minua 'baareissa ravaavaksi kevytkenkäiseksi miestennielijäksi', vaikka polveni
ovat tiukasti ristissä! En tapaile
täällä yhtään ketään. En omanikäistä, nuorta enkä vanhaa.

Tai sitten päihteitä nauttivaksi.

Olen absolutisti. En polta edes
tupakkaa. Näette, etten koskaan asioi Alkossa. Samoin todennatte, ettei ostoskoriini eksy olutta, lonkeroa, siideriä. Milloinkaan.

Tai sitten mt-ongelmaiseksi.

Olen ADHD/Asperger - kyllä.
En kuitenkaan käytä Adhd-stimulantteja, koska ne ovat
huumausaineita.

Teette tämän kateudesta.
Siltä se vahvasti vaikuttaa.

-naapuri

vierailija
Yksi koronapiikkejä pakoon Savoon muuttanut pk-seutulainen n on sairaalloisen mielenkiinnon kohteena pienemmällä paikkakunnalla, jossa naista itseään yli 20 vuotta nuoremmat miehet pyytelevät tätä seuraksi sekä lähettävät ❤ terkkuja ketjuihin, mistä johtuen paikalliset (nuoret vai kaikenikäiset, ei tarkkaa tietoa)
naiset ilmeisesti kokevat suurensuurta mustasukkaisuutta
Helsingin naista kohtaan.

Kiukustuneena etelän naisen kovasta suosiosta nuorikot kirjoittelevat palstoille naisesta keksittyjä tarinoita (ja syytävät hu0rittelu ja t---0uhkauksia mm. Puppa-ketjuissa) tarkoituksenaan kiusata, häiriköidä ja kaikin tavoin mustamaalata häntä. Joku heistä äärimmäisen kateellisista oli n, joka tehnyt todella raskasta naisen kunnian loukkausta eli pokkana
kirjoittanut täysin keksityn väitteen, jonka mukaan n olisi trans eli biologinen mies, vaikka todellisuudessa hän on siro, söpö, naisellinen, biologinen nainen. Toisin sanoen CIS-nainen.

Helsinkiläinen ei tosin ole koskaan ketään nuorempaa herraa käsipuolessaan paikkakunnalla deitannut. Huomatkaa tämä.

Tämä tosiasia ei silti näytä eliminoivan naisten kateutta,
jotka vain jatkavat kiusantekoa.

Tilanteeseen liittyy paljon hyvin outoja tapahtumia.

Koronaevakko suoraan helvetistä.

Siinä pienenpieni referointi.

vierailija
Yksi koronapiikkejä pakoon Savoon muuttanut pk-seutulainen n on sairaalloisen mielenkiinnon kohteena pienemmällä paikkakunnalla, jossa naista itseään yli 20 vuotta nuoremmat miehet pyytelevät tätä seuraksi sekä lähettävät terkkuja ketjuihin, mistä johtuen paikalliset (nuoret vai kaikenikäiset, ei tarkkaa tietoa)
naiset ilmeisesti kokevat suurensuurta mustasukkaisuutta
Helsingin naista kohtaan.

Kiukustuneena etelän naisen kovasta suosiosta nuorikot kirjoittelevat palstoille naisesta keksittyjä tarinoita (ja syytävät hu0rittelu ja t---0uhkauksia mm. Puppa-ketjuissa) tarkoituksenaan kiusata, häiriköidä ja kaikin tavoin mustamaalata häntä. Joku heistä äärimmäisen kateellisista oli n, joka tehnyt todella raskasta naisen kunnian loukkausta eli pokkana
kirjoittanut täysin keksityn väitteen, jonka mukaan n olisi trans eli biologinen mies, vaikka todellisuudessa hän on siro, söpö, naisellinen, biologinen nainen. Toisin sanoen CIS-nainen.

Helsinkiläinen ei tosin ole koskaan ketään nuorempaa herraa käsipuolessaan paikkakunnalla deitannut. Huomatkaa tämä.

Tämä tosiasia ei silti näytä eliminoivan naisten kateutta,
jotka vain jatkavat kiusantekoa.

Tilanteeseen liittyy paljon hyvin outoja tapahtumia.

Koronaevakko suoraan helvetistä.

Siinä pienenpieni referointi.
Siis wau. Unohdin joo jo ton pienten paikkakuntien kyyläilyn.. siis onko tuo kertomasi totta! Voi jösses. Haha. Jos olisin tuo helsinkiläinen, niin iskisin varmasti sieltä jonkun nuorikon itselleni ihan piruuttaan 🤣

Peräkylän akat! Get a life! 🤣

Yhteistyössä