Moikka sinulle aloittaja! Täällä yks,joka sai esikoisensa 44-vuotiaana..En koe olevani mitenkään "vanha"!Olen erittäin terve,perusterve ja hoidan itseäni periaatteessa koko ajan..Olen ajatellut,että poikani näkisi minut vielä 50-vuotiaana!!
Ei ole minulla ollut helppoa tämä lasten teko,ei todellakaan..Eka avioliittoni,josta olisin lapsia halunnut,olin n. 30 v. ei tuottanut tulosta..;( Miehessä oli vikaa,mut kun suhde oli muuten ok, ei meillä ollut syytä eroonkaan..mietimme adoptiota silloin..Muta itse olin aika masentunut ja sairastuinkin tämän lapsettomuuden vuoksi tässä suhteessa..olin pitkässä terapiassa tästä syystä
No ennen pitkää meille tuli ero kumminkin ja tapasin nyk.mieheni..Hänellä oli poika ed.liitosta,silloin 15-v. Mutta alkuun minulla oli vain minipillerit käytössä (pilleriehkäisy mulla toinen kerta elämän aikana)..Kunnes sitten keväällä 2007 keksin jättää ne minipillerit ja aloimme yrittämään lasta..Tulinkin n. 10 kk yrittämisen jälkeen raskaaksi
,mutta tää raskaus päättyi keskenmenoon keväällä 2008!Ja meillä oli hääpäivä viikko kaavinnan jälkeen..Jokainen voi kuvitella,ettei niissä hääkuvissa paljon hymyjä näkyny..
Mutta,mutta tulin uudemman kerran raskaaksi 12/2008 ja siitä alkoi sitten sen päiväinen onnen/hädänsekainen elämä..No lopputulos on nyt 1,5 v. ihana poika,joka tuolla nytkin tällä hetkellä nukkuu ansaittuja päikkäreitään
<3<3<3
Mutta ikinä en ole ajatellut,ettenkö tekis lasta/ottais vastaan,jos tulosa on..Mua ei haittaa mikään 60-vuotispäivä,et lapsi ois esim.yo-juhlissaan..minusta se on vaan rikkaus ja ylpeydenaihe!
Me syödään poitsun kaa kumpiki kuten mä:enimmäkseen kalaa ja kasvista!Ainoa liha on broileria..Ja meillä ei muuta namia ole tarjolla kuin suklaata,jos ruoka on mennyt hyvin alas..Mä myös imetin melkeinpä tähän saakka..Nyt meillä on ollut kk:n jo "unipiimät" käytössä..