maksuton kuukauden mittanen virus torjunta loppuu huomenna

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitäs nyt..?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mitäs nyt..?

Vieras
mitä mä nyt teen?? kun en halua sitä jatkaa kun sitten se maksaa ja pitäs ostaa joku sellanen 3 koneelle tarkotettu virustorjunta paketti ja en mä tiiä kelle mä ne kaksi myisin kun kukaan ei tarvii,kysynyt olen kaikilta mutta kukaan ei tarvii.

Enkä mä osaa asentaa mitään uuttakaan ja töistä pääsen niin et liike on jo kiinni ni en voi sinnekään viedä konetta.

Meillä läppäreissä AVG jo vuosia ja hyvin on pelittänyt. Ei minusta ollut mitenkään vaikea asennettava, vaikka englanninkielinen onkin. (Jos minä osasin niin kuka vain osaa. :))

Alkuperäinen kirjoittaja mitäs nyt..?;24935714:
en saa kun en tunne ketään kuka osais auttaa,velikin asuu liian kaukana auttaakseen.en tunne miehiä ja omat tyttökaverit tajuaa koneita vielä vähemmän kuin minä.

Kai sulla puhelin on? Onnistuu se puhelimitsekin. Tai etäyhteys toiseen koneeseen.

[QUOTE="vieras";24935731]Kai sulla puhelin on? Onnistuu se puhelimitsekin. Tai etäyhteys toiseen koneeseen.[/QUOTE]

no noista etäyhteyksistä en tajua mitään ja puhelimessa on siinäkin omat vaikeudet.

mene ohjauspaneeliin ja poista sovellus / ohjelma. Poista kaikki osat vanhasta ja käynnistä kone uudelleen. Sit vaan meet lataussivulle mistä lataat uuden, teet niinku ohjeet käskee ja lopuks käynnistät koneen uusiks

Alkuperäinen kirjoittaja mitäs nyt...?;24935896:
menekäö mä tonne järjestelmä ja suojaus osioon...? mitä mä sieltä sitten teen?

Kuten Jonna sanoi: mene ohjauspaneeliin ja poista sovellus / ohjelma ja poista sitä kautta vanha virustorjunta (eli klikkaa ohjelman päällä hiiren oikealla ja valitse "poista"). Sitten asennat uuden eli vaikka Avast ohjelman.

Yhteistyössä