Maksulliset naiset

• Viestiketjun aloittaja moona
  • Ensimmäinen viesti
Mies
Niin,........en suorastaan ole ollut maksullisen naisen kanssa.
Tai siis olen ollut sen jälkeen kun ovat lopettaneet hommat, tulleet aikuisiksi ja vakiintuneet paikoilleen.
Se pitää sanoa että heidän taitonsa, estottomuutensa ja kaikki se miten he tuntevat miehen vartalon, sen käyttäytymisen ja osaavat tyydyttää miehen, on aivan omaa luokkaansa. Siinä ei mikään ""Prinsessalinja"" toimi, siinä nautitaan seksistä oikein isolla ässällä :)

kalle
Samanlainen vittu maksullisellakin on.Eroaa tarkoittamistasi yhden illan panoista siisnä,että huorat tekevät,mitä mies pyytää ja siinä,että niillä pano saa kestää yleensä puoli tuntia tai maksimissaan tunnin,jollet ole tosi rahamies,jotta voit maksaa koko yöstä.
Yksi puolalainen huora,jota panin,veteli tupakkaa koko panon ajan.

moona
jotakin tällaista ajoin takaa...että rakastelu tuntuu rakastelulta eikä hellältä silittelyltä. Jotenkin vaan tuntuu että jos nainen tekee sen vain rahasta, se siis on vain suoritus, niin vaikuttaako se negatiivisesti asiaan? eihän se nainen välttämättä edes halua juuri sinua...vai oppiiko maksullinen nainen haluamaan jos pitää haluta?

Mies
Niin, tarkoitin nyt noita hiukan fiinimpiä rahanaisia, en mitään tupakkaa vetävää katuprostituoitua.
Ja nimenomaan naista joka myös haluaa sitä seksiä, muutenkin kuin rahan kanssa, niitäkin huoria nimittäin on, niin uskomatonta kuin se onkin.
Fiksummat rahanaiset eivät edes lähde kaikkien matkaan, seula on heillä pikkasen tarkempi.

veksi
Maksullinen nainen näyttelee rakastumista,jotta mies kiihottuisi entisestään. Mutta joskus voi käydä hullusti,maksullinen huora rakastuu tosissaan asiakkaaseensa,on omat kokemukset. Menin naimisiin puolalaisen huoran kanssa,hän muutti Suomeen ,huoraaminen loppui. Hän oli hyvä ja uskollinen aviovaimo 12 vuotta kunnes löysi toisen suomalaisen miehen,meni taas naimisiin ja sai kaksi lasta. Elävät nyt tiettävästi onnellisina yhdessä.

moona
niin, tekstissäsi se tulikin jo oikeastaan esille eli he haluavat seksiä, ei jotakin tiettyä miestä...ja seksiähän varmasti kaikki naiset haluavat rakastellessaan, tuskin kukaan aidosti voi haluta miestään 20 avioliittovuoden jälkeen

Moonalle
Ei muuta kuin katuhuoraksi vaan, sitähän tässä ajat takaa. Kyllä se sinuniin nymfomaanipillu saa tyydytyksen, kun sinua kairaa 10-15 miestä päivässä. Laita tuollainen 15€ hinnaksi , niin hinta-/laatutaso kohtaa.

moona
saan tyydytyksen ihan nykyisellä elämäntyylillänikin, kiitos vaan neuvosta...kiinnostaa vaan miesten mielipiteet yleensä seksiin liittyvistä asioista...mutta jos bisnestä aatellaan niin toi sun hintas on kyllä tosi surkee...tai sitte oot tavannu tosi huonolaatuisia naisia...:) No, leikki leikkinä, eroottisen aurinkoista päivää sinulle

Tanya
Jos minä olisin mies, menisin heti kokeilemaan mitä ne huorat oikein tekee, kun ne on niin kiinnostavia miesten mielestä. :)

Eiköhän siinä houkuttele se, ettei miehen kerrankin tarvitse tyydyttää naista (edes yrittää), vaan raha on se valta-ase jolla naisen saa polvilleen eteensä ja ottamaan poskeen.

Kyllä se näin naisenakin houkuttelee, että joku yhden kerran olisi vain minun tyydytystäni varten...ja huoraa ei tarvitse nähdä jälkeenpäin, joten voi pyytää mitä vain, sidontaa, päälle pissaamista tms, mitä ei omalta vaimolta kehtaa...

Moona, maksullisia naisia ei rakastella :) vaan pannaan, nussitaan, hässitään jne :)

Tuomiorovasti
Paavi alias Pastori Silli! Tein sinusta valituksen tuomiokapituliin. Mars mars diakonissasi piiskattavaksi. Tuomio tulee aikanaan. Moonalle: Kyllä kuule ainakin tumiorovastinna on alituiseen lipereistä sänkyyn vetämässä, vaikka ollaan oltu aviossa 27 vuotta!

diakonissa
Pastori Sillillä on mennyt kusi päähän,kun on ylentänyt itsesä
paaviksi. kas kun ei jumalaksi.
Arvoisa tuomiorovasti,armahda minua,silliin en koskisi pitkällä tikullakaan.Jopa seurakuntani haudankaivaja voi saada minulta pillua,mikäli kaivuutöiltään ehtii,mutta ei ikinä silli.
Silli lokille jess.

james
samaa mieltä kanssasi, en ole koskaan käynyt, enkä tule
käymään! pitää olla tunnetta...se on hyvä toisaalta, että
niitä on poikamiehet ja kuka haluaa käyttää, mutta käy
naisetkin maksullisilla miehillä!!!

between the sheets
Maksulliset naiset on ihan samanlaisia ihmisiä kuin muutkin ihmiset ja toisten kanssa synkkaa paremmin kuin toisten. Joidenkin ihmisten kanssa saa henkisen yhteyden heti, toisten kanssa ei ikinä, joten yksiselitteistä vastausta kysymykseesi ei ole.

Se ero tietysti on että maksullisia ei pussailla. Itse en pussailua maksullisten kanssa harrasta ja jos tiedän että joku tyttö on turhan vapaamielinen niin en käytä hänen palvelujaan. Mitä nyt itse tiedän ko. alasta niin suurin osa tytöistä ei halua asiakkaitaan pussailla, mutta jotkut pussailevat kyllä kantiksiaan, koska haluavat.

Oman kokemukseni mukaan seksi maksullisen kanssa voi olla ihan hyvää, kun tietää mitä haluaa. ""Tasoeroja"" on paljon, mutta itse olen valinnut lähinnä niitä fiksuimpia ja tasokkaimpia palvelun tarjoajia.

Maksullisia käyttäessäni olen hämmästynyt miten fiksuja ja avarakatseisia ihmisiä ko. alalla on. Tytöt ovat muuten itsekin hämmästyneet että asiakkaat ovat ihan muuta kuin he alunperin olivat kuvitelleet. Positiiviseen suuntaan.

Minä olen varsin vapaamielinen ja minusta niin yhden illan jutut kuin maksulliset naiset on ihan ok juttu jos kaikki tapahtuu aikuisten ihmisten välillä, vapaasta tahdosta ja toista kunnioittaen ja terveydestään huolta pitäen.

Käyttänyt
Hyvä analyysi sinulta.
'Ammattilaisten' taso ja aaenteet vaihtelevat. Osa hoitaa pakollisen pois ja itselle jää 'ontto olo'.
Osalla on ammattiylpeyttä ja he pitävät huolen miehen todellisesta nautinnosta.
Jotkut vielä kysyvä: Tuntuiko hyvältä? Tai jopa: Jaksatko ottaa uusiksi? (Samaan hintaan).

Tuo poskeen ottaminen on kyllä sellaista hätäistä 'halpaa' hommaa. Virittelyvaiheessa OK mutta loppuun vietynä ei minua innosta.

Tuo sidonta ja strapp on anaaliin on todella 'tyhjentävä' kokemus. Ajan kanssa ja ammattitaidolla toteutettuna.

Tuossa rahalla palvelun ostamisessa olet oikeassa. Ei mitään velvoitteita, ei sen kummempia tunteita. Vain kiihko ja purkautuminen.
Minusta maksullisissa käyminen ei edes ole puolison pettämistä! Se on yhden palvelun hankintatapahtuma.

Dominatouhua en kotona aitohenkisesti ole saanut.
Kyllä vaimo on sitonut mutta siinä on ollut 'velvollisuuden' sävy.
Eikä raippa kestä kädessä eikä strapp on anaaliin tule kyseeseen.
Siispä kylältä!
'Perinteistä' olen maksullisissa muutaman kerran kokeillut.
Minulle turhaa touhua. Olen ollut aviossa 38 vuotta.

Minusta tälläinen palvelutoiminta on luonnollinen osa markkinataloutta.
Ei siinä ole mitään moralisoimista.
Tytöt ovat yrittäjiä. Verojen kanssa taitaa olla vähän niin ja näin.
Otettava osaksi normaalia elinkeinoelämää siihen liittyvine velvoitteineen!

Mies/Nainen26
Aivan,.........siinä se salaisuus juuri piileekin, sinunlaisesi nainen onkin miehelle kultakimpale, sinulta voi pyytää mitä vain.
Mutta kun ylivoimaisesti suurin osa naisista onkin aivan jotain muuta.
Onnea elämääsi, olet oikealla tiellä, ei sinun viereltäsi tarvikkaan lähteä maksullisten luo :)

Yrkki
Suorat vastaukset ihan samanlaiselta kuin muidenkin naisten kanssa. Ei eroa mitenkään yhden illan jutulta. Ero on yksi että kun maksu on suoritettu ja hommat lopetettu eipä tarvii muistella mitenkään.

kokeillut
Ei pelkässä seksissä oikeastaan eroja ole. Mieluumminhan nai rehellisesti maksun ottavaa ja saa jonkinlaisen laatutakuun, kuin nai jotain huorahtavaa ''kunnon naista''. Huorille voi mennä päivällä ja hyvässä kunnossa, kun taas baaripano tehdään väsyneenä ja ei niin selvinpäin.

Huora saattaa olla myös ainoa keino päästä kokeilemaan todella kaunista ja nuorta naista. Huomaa ettei nuoren ja kauniin pillu ole sen kummempi kuin muidenkaan. Huorilla on myös paljon aitoa yritystä olla miehelle mieliksi, kun taas muu pano voi ajatella vain omaa mielihyväänsä.

Jos ihan vain seksinpuutteeseen pitäisi valita, niin naisin jotain opiskelijatyttöstä, joka ei vuosikausia ole ollut alalla. Senverran on kokemusta aiheesta, että huora on pikaseksissä miehen kannalta kannattavampi vaihtoehto. Saa myös jonkinlaista vertailupohjaa tavallisten naisten onnettomiin ''suorituksiin''. (Yleensähän naiset kritisoivat miehen suoritusta ja päinvastoin ei saisi tehdä.)

Viimeisempänä mutta ei vähäisimpänä juttuna väittäisin, että parisuhdeseksi on ainoaa todella suosittelemaani seksiä. Aiheeseen vain pitää perehtyä paljon enemmän, jotta huomaa seksin paremmuuden parisuhteessa. Jos vain tekee kaiken kuten sinkkuaikana pikasekseissä, niin pysyy jollakin tavalla samassa pisteessä seksin suhteen loppuelämänsä, ja todennäköisesti intokin seksiin loppuu lapsien saamiseen.

Yhteistyössä