Maksullinen seksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Reissari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Reissari

Vieras
Kertokaapas Kuinka moni mies tai nainen käyttää maksullisia seksipalveluita. Itse käytän muutaman kymmen kertaa vuodessa, mutta en Suomessa. Ei minulla ole ollut hankaluuksia saada maksutontakaan, mutta maksullisessa seksissä on se hyvä puoli, että ei tarvitse vongata ja aina saa. Juu ja näin ukkomiehenä hyvä puoli on, että eivät soittele perään…

Minäkin käytän maksullisia palveluita aina kun kohdalle sopii. Noiden hyvien puolien lisäksi: Saa kakkoseen, poskeenotto kuuluu hintaan ja pääsee valkkaamaan haluamansa ikäisen, näköisen ja kokoisen. Kahden tai kolmen tyttären kanssa vehtaaminenkin on näin aika paljon helpompaa.

Koskaan en ole seksistä maksanut, sillä ilmaiseksi on saanut lähes aina kun olen halunnut. Sekä perheellisenä että uusiosinkkuna.
Kyllä Suomi on siinä mielessä vapaamielinen & nautinnonhaluinen kulttuuri ainakin kaupungeissa, että seksin saaminen ei ole ongelma. Iskeminen tai isketyksi tuleminen on mukavaa peliä jo sinänsä ja seksi tuntemattoman kanssa jännittävää leikkiä; en keksi mitä kicksejä saisin sellaisesta ""vallankäytöstä"" että maksan ennalta määritellystä aktista ja sitten kämpiltä ulos. Enkä ole pelännyt mahd perään soittelua vaan osaan sanoa suoraan mutta nätisti jos jatkokuviot ei kiinnosta.

Noinhan se menee kun on aikaa, mutta kun on työreisulla ja aamulla pitää olla reippaana palaverissa, niin maksullinen on helppo vaihtoehto ja kyllä ne yleensä ovat vieressä nukkuneet ihan aamuun asti. Minua maksulliseen seksiin houkuttaa sen helppous. Muuten tuo sanonta, että en ole ikinä maksanut, etkös ole ikinä tarjonnut iltaa? Minusta jokainen maksaa ja kun on naimisissa, niin silloin vasta maksaakin. En kay bordelleissa tai sen kaltaisissa paikoissa vaan baareissa, joissa viime kädessä nainen tekee päätöksen matkaan lähdöstä.

Maksullisen hommaaminen tutussa kaupungissa on niin helppoa, että menee oikeaan baariin ja jo on tuttuja ja vieraita tyrkyllä. Tuntemattomassa kaupungissa hotellin portsari tietää aina mistä kannattaa kysyä, eikä kannata ujostella, et ole eka tai vika joka kysyy. Lisäksi netti on pullollaan saitteja, jotka kertovat mitä kyseisestä kaupungista löytyy. Omalla kohdalla vähän helpottaa kun matkustan pääosin samoihin noin kymmeneen kohteeseen, jotka on jo sopivasti tuttuja… Puhtaudesta ei voi muuta sanoa kun, että kondomi on must ja sen verran nyt kannattaa katsoa, että tyttö on siistin näköinen ja itsestään huolehtiva. Narkkareiden matkaan ei kannata lähteä jos ei tahdo päästä hegestään ja tai rahoistaan. Hinnat vaihtelee maasta riippuen jotain 10 ja 100E / yö välillä ja jos pitää hyvän huolen tytöstä, niin ei maksa välttämättä mitään ja on ilmaista seuraa seuraavanakin iltana, reilulle ollaan reiluja. Joka tapauksessa hinta kannattaa kysyä etukäteen baarista lähtiessä, niin välttyy turhalta sanomiselta ja pyynti on yleensä 30-50% liian suuri. Sanottakoon, että minä matkustan 100 pinnaa Aasiaan, muusta tai muista en tiiä.

Tuo kahden kanssa vehtaaminen on kyllä ykkönen. Olen pari kertaa kokeillut “alivoimaa” ja se on kyllä tosi nannaa. Aamullakin on kiva herätä kahden lämpimän ja pehmeän naisen välistä. Valitettavan harvoin vaan on ollut mahdollisuuksia.

Olen ollut viikon työmatkalla ja tänään on kuudes hoito hoidettu. Nyt nukkumaan ja aamulla töihin. Oli muuten 21 v ja nätty kun mikä! Kiva tulla Suomeen akan viereen lepäämään ja odottelemaan uutta reissua!

Joo kyllä olen omilla työmatkoilla nähnyt mitä ukot siellä touhuaa. Siviilisäädystä huolimatta melkein kaikki ovat juoksemassa vieraitten, maksullisten tai maksuttomien perässä ja välillä tuntuu, että on oikein kiire saada työt loppumaan ajoissa, että pääsee panemaan.

Uusimmat

Yhteistyössä