Maksuhäiriöistä tietävät...auttakaa epätoivoista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja häpeä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

häpeä

Vieras
Oli tullut kirje postista että kirjattu kirje käräjäoikeudelta.

Meneekö luottotiedot siinä vaiheessa kun käräjäoikeudelta tulee postia vai voiko vielä tehdäö jotain?

Sain kuukausi sitten perintätoimistolta laskun joka oli häpeäkseni jo kolmas muistutus. Maksoin laskun. Tämä oli ensimmäinen ja viimeinen kerta kun moista on tapahtunut.
Nyt kahlasin verkkopankin läpi ja huomasin että olin näpytellyt virheen ja lähes koko summa maksamatta.
Maksoin sen nyt kokonaisuudessa mutta en saanut yhteyttä perintätoimistoon. Huomenna sitten. Nyt ahdistaa.
Onko kirves jo heitetty kaivoon.

Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:
Ei o vielä hätää vaan saat viel homman korjattua. Haasteissa on valitus/korjausaikaa muistaakseni 2 vko

Kiitos kun viitsit vastata. Ihan oksettaa omat sössimiset.

Maksan ihan mitkä tahansa korot kuhan ei luottotiedot mene.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:
Ei o vielä hätää vaan saat viel homman korjattua. Haasteissa on valitus/korjausaikaa muistaakseni 2 vko

Kiitos kun viitsit vastata. Ihan oksettaa omat sössimiset.

Maksan ihan mitkä tahansa korot kuhan ei luottotiedot mene.

Ollos hyvä vaan. Soittele huomenna ulosottomiehelle ja selvitä mitä korkoja ja kuluja on viel jäljellä ja hae se kirje, sen mukana on kans jotain ohjetta miten toimia

Alkuperäinen kirjoittaja mamma ja pojat:
Mut ootko ottanu selvää mihin se eka maksus on mennyt et saat rahas takasin??

Eikun summa oli ollut 324,54 ja mä olin maksanut 3,54.
Tyhmyydestä sakotetaan.
Ikinä en jätä mitään enää maksamatta. Tuli vaan ero yllättäen ja kuvittelin että tunkemalla laskun pinon alimmaiseksi se katoaa hetkeksi ja maksan kun pääsen jaloilleni. No tästä lähtien ihan sama mikä tilanne niin yksikään lasku ei myöhästy.

Yhteistyössä