Maksoin tytön 1vee valokuvista 90 e ja näin kävi...:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmissaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmissaan

Vieras
Eli vaivaiset 9 kpl tilasin 12x15 cm valokuvia ja hintaa noin makeat 90 euroa. Hinta sisälsi kuvauksen ja koevedokset myös.

Valokuvaajan kanssa yhdessä katsottiin koevedoksista, miten ne rajataan. Käytössä oli sellaiset "viralliset" kehyksen näköiset pahvit, missä oli sit eri kokoiset aukot. Mallasivat siis kehystä.

Nyt kun kuvat tulivat ja laitoin ne oikeisiin kehyksiin niin tilanne on se, että kaikki kuvat on rajattu väärin!!! Kuvat on kyllä teetetty niiden kehysmallien mukaan mitkä halusin, mutta nyt valokuvien reunoille tuleekin jokapuolella 1,5 cm kehyksen reunaa päälle. Eli kaikissa kuvissa tytön kädet tai esim mekon helma leikkautuu tyhmän näköisesti pois.

Mitä teen? Kehtaanko mennä sanomaan valokuvaajalle, etten ole tyytyväinen koska kuvat on mielestäni rajattu väärin?

Ja valokuvaaja ei missään vaiheessa sanonut, että minun tulee ottaa huomioon että kuvaan tulee sitten se kehys päälle! Näin ollen hän toimi kyllä minusta väärin. Jos on ammattikuvaaja niin kyllä tällaisesta pitäisi sanoa asiakkaalle.

Jos ne on laitettu kuvaamossa pahvikehyksiin niin niihinhän ne mallataan. Mistäs se kuvaaja tietää minkälaiset kehykset sulla on kotona...
Ja jos tuohon hintaan sait 9 kuvaa, ei ole kallis. Mun tytön rippikuvat koko ryhmän kuvanneelta kuvaajalta maksoi 3 kuvaa 48 euroa..

Oot kuvaajan kanssa kattonu miten ne rajataan? Sitten et kyllä mun mielestä voi mennä valittelemaan asiasta. Sunkin pitäis ottaa huomioon ihan samoja asioita, noi kehykset sun muut ku menee päälle. Sinä ne kuvat tilaat ni luulis varmistavan ...

Täällä maksaa pelkkä kuvaus ja koevedokset 60e ja sitten vielä päälle se hinta millä tilaa valokuvia... Täällä kaikkiin sisältyy mukaan se "kehys" ja kuvat on rajattu jo valmiiksi nii ettei yllätyksiä tule:)

Yhteistyössä