Maksoin laskuja, tilille jäi 80,- ja lisäksi pussissa on n. 30,- ja tilille tulee tänään tai huomenna 50,- kun

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hiton mies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hiton mies

Vieras
veljeni maksaa erään ostamansa tavaran.

Minusta tämä on ihan ok, perjantaina tulee lapsilisät ja ensi viikolla palkka. Pärjätään oikein hyvin kunhan vähän katsotaan mitä syödään. Meillä on iso perhe mutta nämä rahat riittää.

Mieheni sen sijaan on ihan että "eiii rahat loppuu!!!" ja oli jo eilen nostamassa lainanhoitotililtä.. mä olin että mitä vittuuuuuuuuuuuuuu!!!!!! Sen mielestä rahat on aina loppu jos ei ole vähintään 500,- tilillä "makaamassa" jotta herra voi tehdä heräteostoksia! Perkele!

Meillä on vähän sama. Minä laitan säätötilille joka kuukausi rahaa, käyttötilille jätän sopivasti niin, että ennen palkkapäivää siellä on jokunen euro. Mies on aina ihan stressissä. Vaikka ei ole edes rahat loppu, vaan säästössä...

[QUOTE="vieras";25078026]Meillä on vähän sama. Minä laitan säätötilille joka kuukausi rahaa, käyttötilille jätän sopivasti niin, että ennen palkkapäivää siellä on jokunen euro. Mies on aina ihan stressissä. Vaikka ei ole edes rahat loppu, vaan säästössä...[/QUOTE]

No niimpä. Mä eilen karjuin sille kurkku suorana että mihin sä sitä rahaa nyt tarviit. Autossa on bensaa ja ruokaa on kaapissa ja rahat ei todellakaan ole edes loppu!!!!!!!! Ei se osannut muuta kuin änkyttää.

Juuri koskaan se ei maksa laskuja ja kun minä maksan, tykkään tietenkin maksaa kaikki pois. MUTTA kun herra 1-2 x vuodessa maksaa, se jättää maksamatta osan että tilillä on sitten se useampi satku rahaa ETTEI VAAN KUOLLA NÄLKÄÄN TAI muuta vastaavaa pskaa.

Yhteistyössä