Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;24606255:Rahaa saa kyllä kerätä. Myös suoraan vanhemmilta. Mutta oppilasta ei saa jättää pois luokkaretkeltä tai leirikoulusta sen vuoksi, että hänen vanhempansa eivät ole rahaa keräykseen antaneet. Aiemminhan tällainen oppilas ei päässyt luokkaretkelle/leirikouluun mukaan, mutta nykyisin pitää päästä.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;24606255:Rahaa saa kyllä kerätä. Myös suoraan vanhemmilta. Mutta oppilasta ei saa jättää pois luokkaretkeltä tai leirikoulusta sen vuoksi, että hänen vanhempansa eivät ole rahaa keräykseen antaneet. Aiemminhan tällainen oppilas ei päässyt luokkaretkelle/leirikouluun mukaan, mutta nykyisin pitää päästä.
Totta, perusopetuksen tulee olla maksutonta. Mutta vanhempainyhdistykset tms voivat rahaa tarkoitusta varten kerätä.Tähän vielä tarkentaisin, että KOULU ei saa kerätä rahaa vanhemmilta, vaan vanhempainyhdistys tmv. tarkoitusta varten perustettu komitea. Meillä on ainakin leirikoulua varten kerättäessä toimittu niin, että saa joko ottaa jotain tuotteita myytäväksi tai laittaa suoraan rahat tilille.
Aika pitkän pennin saa kerätä parin yön retkeä varten. Meillä leiriä varten on kerätty nyt kaksi vuotta ja ensi viikolla on h-hetki.
Mun lasteni ollessa perusopetuksen piirissä oli vielä sallittua jättää koululle ne, jotka eivät olleet maksaneet.Lasteni luokilla perheet ovat niin homogeenisiä, ettei ole ollut minkäänlainen ongelma tämä. Katselin kuopuksen luokkakuvia, kun sain ne jo perjantaina ja ajattelin, että kaikki luokan lapset voisivat ulkonäkönsä puolesta olla samasta perheestä.
No kyllä meillä KOULU on kerännyt rahaa esim. teatteria varten. Vanhempainyhdistys antoi osan rahoista.
Ihmettelen, miksei verorahoja käytetä luokkaretkiin !
Mun lapseni koulussa toimitaan edelleen noin, samoin entisessä koulussa.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;24606451:Mun lasteni ollessa perusopetuksen piirissä oli vielä sallittua jättää koululle ne, jotka eivät olleet maksaneet.
Oho :O Tästä asiastahan oli joitain vuosia tehty päätös, että noin ei saa enää toimia.Alkuperäinen kirjoittaja Inhimillinen tekijä;24606493:Mun lapseni koulussa toimitaan edelleen noin, samoin entisessä koulussa.
Alkuperäinen kirjoittaja Inhimillinen tekijä;24606493:Mun lapseni koulussa toimitaan edelleen noin, samoin entisessä koulussa.