Maksanko Fitfarmin Lite-valmennuksen? Auttakaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja l.ä.s.k.i.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

l.ä.s.k.i.

Vieras
Lähtötilanne nyt 106kg. Vuoden 2013 aikana lähti hiljalleen 10kg. Tahti on siis rauhallinen, mutta pääasia on, että paino putoaa. Nyt mietin pientä boostausta laihdutukseen ja pohdin, maksaisinko huomenna alkavan 10 viikon Lite Weight Loss -valmennuksen. Superdieettiin en ala, se on liian tiukka, sillä haluan opetella syömään tavalla, jota voisin pääosin noudattaa aina.

Kommentteja? Ilmaiset Go Fat Go -ohjeet mulla on ja pyrin syömään pääateriat ja aamiaisen sen mukaan. Välillä onnistun paremmin, välillä huonommin. Tuoko Lite jotain lisäarvoa tähän?

Superdieetillä olen tällä hetkellä, ja minusta tää ei ole yhtään tiukka. Makuja on toki monenlaisia.Ruokavalio toki tiukkenee loppua kohti.

Tärkeintä superdieeetissä on minusta se foorumin tuki ja meillä on superdieettiläisille, joilla on saman verran pudotettavaa perustettu oma facebookryhmäkin jossa on vilkasta juttelua.

Eli sinuna maksaisin sen jotta saisin vertaistukea. GFG ohjeillakin pystyt kyllä pudottamaan jos sinulla on tahdonvoimaa.

Olisikohan sinun kohdallasi parempi vaihtoehto palkata vaikkapa personal trainer tai ravitsemusterapeutti tekemään sinulle ruokavalion omien mieltymyksiesi pohjalta? Koska faktahan on se, että jos et halua muuttaa ruokavaliotasi todella radikaalista (tai enhän toki tiedä millainen se on, mutta viitteet loppuelämän ruokavaliosta ei kuulosta maitorahkalta ja broilerin rintafileeltä, näin kärjistetysti), vaan pikemminkin tehdä pieniä kestäviä parannuksia, ei tuollainen "kuuriluonteinen" valmennus ole ehkä paras vaihtoehto? Toki vertaistuki on hieno juttu, mutta löytäisitkö sitä jostain muualtakin?

Itse olen ollut weight lossilla ja mielestäni aika tiukka ja yksipuolinen oli ruokavalio... En jaksanut noudattaa enään kymmenenviikon jälkeen vaan repsahdin ja kilot tuli takas.

Voi perhana, pitäisiköhän sittenkin vielä harkita tuota Superdieettiä... Se kai alkoi jo viikko sitten ja seuraava alkaa parin viikon kuluttua. Voisihan siinä noudattaa ryhmiä, joilla on vähemmän pudotettavaa, ruokavalio on käsittääkseni niissä vähän sallivampi. Näillä kiloilla sekin toimisi, etenkin kun tosiaan kiire ei ole.

Yhteistyössä