maksalaatikosta ja laatikoiden esille laitosta

Kysyn hölmöjä :D Ajatuksena ois laittaa laatikot kaikki tarjolle ns parempiin astioihin kuin foliovuokiin. Mites te muut laitatte jotka esim. ostatte valmiina? Höystätte kermalla ja sitten laitetaan toiseen vuokaan vai foliovuokineen tarjoiluastiaan? Itse tein noista valmiista soseista laatikot mutta foliovuokiin ja laitoin pakkaseen. Ajattelin siihen aaton kattaukseen vielä tehdä noihin parempiin vuokiin pienet laatikot. Mutta maksalaatikon ostan valmiina. Oletteko sen vaan kipanneet siitä vaan tarjoiluastiaan vai tasoitelleen vähän? Siihen tuskin kermaan kumminkaan aletaan sekoitteleen?? Auttakaa nyt hölmöä :ashamed:
 
Mä olen aina tarjoillut niistä foliovuoista. Niin ja lisäänpä vielä, että meillä ruoat eivät ole keskellä pöytää, vaan sivupöydällä noutopöydän tyyppisesti. Ruokapöydässä on vain leivät + voi, juomat, salaatit sekä kaunis kattaus :xmas:
 
tossuliini
mä tarjoon laatikot niistä foliovuoista vaikka nyt onkin iso pöytä tässä olkkarissa niin silti, en jaksa ruveta hienostelemaan, se on ennenkin kelvannut ja saa kelvata nytkin, mä teen tonne keittiön pöydälle noutopöydän mistä haetaan ruoat yms ja syödään täällä olkkarin puolella ison pöydän ääressä
 
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Mä kippaan maksalaatikon kulhoon, sekoitan siihen sähkövatkaimella (ei saa tietenkään kovasti vatkata) kermaa, siirappia ja rusinoita ja sitten laitan vuokaan.

Taidan myös koittaa tehdä noin tänä vuonna. :) Jos se kaupan maksis maistuis vähän juhlallisemmalta. Vaikka eipä se mun omakaan tekemä maksis kyl ole koskaan kovin juhlallisen makuista ollut :D
 
Mulla on semmonen vuoka, mihin tulee pariisin perunat ja perunalaatikko esille. Reunallinen astia siis. Ja perunalaatikko pysyy ihan siinä foliovuoassa, kun ei se oikeastaan näy siitä mihinkään... Ja katan aina juomat, jälkiruoan + astiat ruokapöydälle ja sit kaikki ruoka on tarjolla pitkällä työpöydällä
 

Yhteistyössä