V
"vieras"
Vieras
Kaveri laittoi rattaansa myyntiin (yhdistelmärattaat eli koppa ja ratasosa mukaan), rattaat ovat yli 6 v vanhat (6,5 v) olisko vuoden 2005 mallia, en oo ihan varma. Laittoi pyynniksi 200 e, ja nyt ihmettelee ettei käy kaupaksi. Eivät olleet edes pesseet ikinä kankaita ennen myyntiä ja on olleet kahdella lapsella käytössä.
Olin itse ajatellut pyytää meidän vuoden 2009 Emmaljungista ehkä 50 e... ja ollaan aina säilytetty vain lämpimissä sisätiloissa, huollettu ja öljytty renkaita ja pidetty puhtaina kankaat.
Aika harvat ostaa kuitenkaan käytettyinä ykkösvaunuja, ehkä parvekkeelle tai isovanhemmille, mökille tms, ja silloin ei ehkä halua kahta sataa maksaa. Eri asia jos ovat esim. alle vuoden vanhat.
Vai onko tosiaan noissa noin kova jälleenmyyntiarvo?
Olin itse ajatellut pyytää meidän vuoden 2009 Emmaljungista ehkä 50 e... ja ollaan aina säilytetty vain lämpimissä sisätiloissa, huollettu ja öljytty renkaita ja pidetty puhtaina kankaat.
Aika harvat ostaa kuitenkaan käytettyinä ykkösvaunuja, ehkä parvekkeelle tai isovanhemmille, mökille tms, ja silloin ei ehkä halua kahta sataa maksaa. Eri asia jos ovat esim. alle vuoden vanhat.
Vai onko tosiaan noissa noin kova jälleenmyyntiarvo?