Maksaisitteko 160 näistä?? Pikkusen haiskahtaa tää...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minnuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tuo limen värinen reimatecin puku on luultavasti puolet huutosummasta... Ei siinä minun mielestä mikään haiskahda, vaikka en pakettia menisi kyllä huutamaan koska meillä on vain tyttöjä. :)

Ihan siistin näkösiä vaatteita, mutta en maksaisi tuota summaa kuitenkaan.
Muutenkin tuntuu että huuto.net on mennyt enemmän rahastus suuntaan, joten suosin edelleen tavallisia kirppareita :)

Alkuperäinen kirjoittaja minnuli:
Lähinnä se, että miksi tuo katmax nostaa yhtäkkiä monta kymppiä summaa, jos halvemmallakin vois saada.

Se on varmaan lisännyt siihen sen korotus automaatin tai sitten on unohtanut ruksia sen kohdan että laittaa korotusautomaatin päälle ja sitten tuleekin suoraan tuo hinta minkä on laittanut.

Alkuperäinen kirjoittaja Jenni87:
Tuo limen värinen reimatecin puku on luultavasti puolet huutosummasta... Ei siinä minun mielestä mikään haiskahda, vaikka en pakettia menisi kyllä huutamaan koska meillä on vain tyttöjä. :)

Joo mut lopussakin oli et siinä reimatecin asussa on yhtä sun toista kulumaa mitkä mun mielestä alentaa sen arvoa.

lainattu sieltä:
Takissa muutama haalea tahra, helmasta toiselta puolen kuminauhan pää irronnut,(saa korjattua)
Housuissa lahkeet kulunut (niin kuin aina normaalissa käytössä ),polvessa pientä kulumaa, pari pientä huomaamatonta reikää.

sen verta pikkusia fiboja et ei se oo edes 30e arvonen..

taitaa ite nostella välillä nolla huutajana hintaa. ite kerran huutelin pakettia ja sitten alkoi itse korottelee hintaa nolla huutajana. kun kohde sulkeutui niin tuli sitten samantien myyntiin paketti kun kusahti myyjällä käteen =)

Alkuperäinen kirjoittaja Pix:
Alkuperäinen kirjoittaja Arkadian Ulla:
Tuo katmax on huutanut aikaa montaa muutakin pakettia, kolmessa voittava huuto tällä hetkellä, toivottavasti on myös lunastamassa kaikki....

San muuta, mun pakettiakin on kahdesti korottanut :/

Eikä siis taatusti ole mikään kaveri tai tuttu muutenkaan

http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=56571442

Tuossakin kohteessa tuo KATMAX nostanut tosi paljon hintaa. Ajattelin että onko tässä kohteessa sama myyjä kuin tuo josta AP kirjoittaja mainitsee. Jotenkin sama tyyli kirjoittaa ja KÄYTTÄÄ ISOJA KIRJAIMIA.... Tekis mieli ilmoittaa ylläpidolle että tutkis nämä!

http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=56584989

HUOH!!!!
Mitäs tämmösille pitää tehä? Pitäsköhän ilmotella ylläpidolle heti vai? Mistäs me oikeestaan tiedetään jos tuo katmax on niin rahoissaan, että haluaa huudella isoilla summilla käytettyjä vaatteita! Luulis että kävis ostelee uusia vaatteita siinävaiheessa.

Yhteistyössä