Maksaisitko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lover
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen kyllä aina saanut ilmaiseksikin sen jonka olen halunnut. MUTTA. Kun niihin ihmissuhteisiin aina liittyy kaikenlaista säätöä ja tunteita jne. Olisi helppoa kun mies tietäisi heti missä mennään ja itse tietäisi mitä saa. Aina kun tekisi mieli, voisi vaan soittaa ja varata ajan. Mutta miehen pitäisi kyllä olla aika luxus, jos maksaisin, eli erittäin komea ja treenattu, miellyttävä ja hyvä sängyssä. Ei sellaista taida edes Suomesta löytyä.

Pointti on nimenomaan tässä ihmissuhde asiassa,ei soittele kukaan kotiin jälkeenpäin ja jos on huono diili niin se on kerrasta poikki. Mikäs vika Suomen miehissä on,kun eivät kelpaa??

En ole ostanut, mutta mielessä se on käynyt. Haave ei ole saada vierasta miestä, vaan se maailman vanhin ongelma, eli pieni kalu.

Mun miehellä on hyvin pieni elin ja edes joskus tekisi mieli saada alapään täydeltä.
Isomunaisen kanssa pettäminen ei sovi, mutta ostettuna iso patukka olisi vähän kuin taloustavara. Ei siinä pettäessäkään rakastumaan ehdi, ja vielä vähemmin tuntilaskutuksen kanssa.

En maksaisi, vaikka kylläkin on helpompaa kun tietää että perään ei soitella. On vain seksiä ja se siitä. Mutta minä tyttö se otan miehen siihen tarkoitukseen ihan muilla keinoilla ja pysymme nimettöminä emmekä vaihda edes puh. numeroita tai muutakaan tietoa toisistamme. Näin voi sopia ihan ilman rahaakin ja homma toimii. Sitäpaitsi näin voi valita kenet pongaa.

Laivalla ollessani näin noin 50-60 vuotiaan naisen.Katseemme kohtasivat ja tiesin samassa,että tyttö oli vailla miestä.Juttelimme hetkisen ja tanssittiin parit tanssit,
jonka jälkeen lähdettiin naisen hyttiin.Hytissä nainen kertoi,että oli erossa ex-miehestään ja kovin tuntuu yksinäiseltä.Naisia jotka ovat erossa,surkeassa liitossa tai joilta on kumppani kuollut on hirvittävän paljon.Nämä naiset eivät useikaan uskalla lähteä
hakemaan uutta miestä.Tässä olisi asiallisille ja fiksuille miehille päättymätön työmaa.

Mitä tarkoitat?
Ettäkö joka viides nainenkin haluaisi pitää hauskaa kolmistaan, myös toisen naisen kanssa??
Enpä jaksa uskoa - silloinhan siihen olisi hyvinkin mahdollisuuksia... ; )

Yhteistyössä