maksaisitko talosta 896000,00 ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Taare
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vaikka mulla olis rahaakin ihan hulluna, niin mun mielestä se oli aika mauton, tylsä, ruma ja muutenkin mitäänsanomaton! Ja auringonlasku ei meillä ainakaan ole vielä tähän mennessä maksanu senttiäkään vaikka olis kuinka lahosta tönöstä tahansa...

Alkuperäinen kirjoittaja mantelisuklaa:
Vaikka mulla olis rahaakin ihan hulluna, niin mun mielestä se oli aika mauton, tylsä, ruma ja muutenkin mitäänsanomaton! Ja auringonlasku ei meillä ainakaan ole vielä tähän mennessä maksanu senttiäkään vaikka olis kuinka lahosta tönöstä tahansa...

mutta se laski näsijärveen se aurinko...

tykkäsin kyllä talostakin, kun tykkään yksinkertaisesta (symmetrisyys, yhtä korkea kuin leveä ja pitkä...)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mantelisuklaa:

mutta se laski näsijärveen se aurinko...

tykkäsin kyllä talostakin, kun tykkään yksinkertaisesta (symmetrisyys, yhtä korkea kuin leveä ja pitkä...)

On meilläkin sekä joki, että järvi kaupunkimme alueella, jonne se on monta kertaa sukeltanut... ;)

Yhteistyössä