N
näin se pitää
Vieras
kun aina miehet ovat pahiksia elatusmaksujen suhteen ja miehiä haukutaan täällä kilvan. Miksi minä tunnen KOLME sellaista äitiä, jotka ovat käytännössä jättäneet lapsensa miehen huollettavaksi ja aloittaneet uuden elämän jossain muualla lapsesta käytännössä välittämättä. Kaksi tuntemaani tapausta on tehnyt uusia lapsia uuden miehen kanssa ja haukkuu exäänsä minkä ehtii, vaikka tämä mies on ottanut edelliset lapset huollettavakseen eikä lapset hylännyt äiti TODELLAKAAN maksa elareita eikä muutenkaan näytä osallistuvan "entisten" lastensa elämään.
Kun nainen jättää lapsensa, niin silloin näyttääkin yhteishuoltajuus olevan enemmän sääntö kuin poikkeus. Kukaan mies ei tietystikään uskalla alkaa hakea elatusmaksuja, koska nainen osaa kiristää varmasti kaikilla mahdollisilla keinoilla ja uhkailla sosiaaliviranomaisilla sun muuta. Olen surullinen näiden miesten puolesta jotka tunnen, ja jotka tunnollisesti hoitavat äidin hylkäämät lapset korvauksetta.
Siinä meillä yhteiskunnallinen epäkohta!
Kun nainen jättää lapsensa, niin silloin näyttääkin yhteishuoltajuus olevan enemmän sääntö kuin poikkeus. Kukaan mies ei tietystikään uskalla alkaa hakea elatusmaksuja, koska nainen osaa kiristää varmasti kaikilla mahdollisilla keinoilla ja uhkailla sosiaaliviranomaisilla sun muuta. Olen surullinen näiden miesten puolesta jotka tunnen, ja jotka tunnollisesti hoitavat äidin hylkäämät lapset korvauksetta.
Siinä meillä yhteiskunnallinen epäkohta!