Maksaako Lidl pantin myös muiden kauppojen pulloista ja tölkeistä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kierrätys kunniaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
ei maksa. ei edes alkon.

Pitäisikö Alkon pulloista jotenkin erityisesti maksaa pantti Lidlissä.
Myöskään muut kaupat eivät maksa Lidlin pulloista, eivätkä läheskään kaikki ota Alkon pulloja.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ei maksa. ei edes alkon.

Myöskään muut kaupat eivät maksa Lidlin pulloista, eivätkä läheskään kaikki ota Alkon pulloja.

ööö... mie en oo saanu panttia myöskään muiden kauppojen pulloista jos olen lidliin erehtyny ne viemään :o

ja sori, mie asioin vaan isoissa marketeissa jos mie pulloja vien. ja ne ottaa alkon pullot.

Isot marketit ja kauppakeskukset joissa on yhteydessä alko niin maksavat pantin alkon pulloista. Ja lidlin pitäisi aina maksaa pullopantti myös muista pulloista (paitsi alkon), jos ei niin olisi kannattanut myyjältä kysästä missä vika!
Tiedän koska olen töissä kyseisissä kaupoissa!

ei maksa. ei edes alkon.

ööö... mie en oo saanu panttia myöskään muiden kauppojen pulloista jos olen lidliin erehtyny ne viemään :o

ja sori, mie asioin vaan isoissa marketeissa jos mie pulloja vien. ja ne ottaa alkon pullot.

Kyllä niistä saa pantin. Lidlissähän myydäänkin myös muuta limsaa, kuin Lidlin omia.
Isommissa marketeissa(siis muissa kuin Lidlissä), joiden yhteydessä on usein Alkokin, on keräyspiste kaupan ja Alkon yhteinen.

Alkuperäinen kirjoittaja hannah:
Isot marketit ja kauppakeskukset joissa on yhteydessä alko niin maksavat pantin alkon pulloista. Ja lidlin pitäisi aina maksaa pullopantti myös muista pulloista (paitsi alkon), jos ei niin olisi kannattanut myyjältä kysästä missä vika!

selevä. miepä kysäsen seuraavalla kerralla. kiitti tästä :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
ei maksa. ei edes alkon.

Kyllä niistä saa pantin. Lidlissähän myydäänkin myös muuta limsaa, kuin Lidlin omia.
Isommissa marketeissa(siis muissa kuin Lidlissä), joiden yhteydessä on usein Alkokin, on keräyspiste kaupan ja Alkon yhteinen.

mie en oo saanu. kerran yritin ja jäi kolme euroa saamatta muista pulloista tulemassa olevia pantteja, joten en oo sen jälkeen vieny enää lidliin hartwallin tai olvin pulloja.

Alkuperäinen kirjoittaja hannah:

selevä. miepä kysäsen seuraavalla kerralla. kiitti tästä :flower:

Ole hyvä :)

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Joskus aikanaan lidl maksoi vain omista pulloista, mutta nykyisin hyväksyvät kaikki pullot. Muista kuin alkon saa pantit.

eli se ON ollu niin?? hyvä, mie jo luulin olevani hullu....

millon tämä on muuttunu, tiiäkkö?

Yhteistyössä