maksaako kaavinta paljon?

minulla todettiin eilen tuuli muna ja kaavintaan olen menossa
maanantaina.
Nyt sitten vasta tuli mieleeni että paljonkohan se mahtaa maksaa?
Onko se normaali poliklinikka maksun verran 22e vai jotain ihan muuta.
ystäväni teki abortin kaavinnalla ja se maksoi jotain 71e(mutta eikös abortin tekeminen maksa)
olen hieman ulaplla näistä asioista :ashamed:
 
Isla harmaana
Minulla tuli vain poliklinikkamaksu 22e,ei ainakaan vielä ole toista laskua tullut ja kaavinnasta pian 3 viikkoa. En kyllä kauheasti ajatellut koko laskuasiaa siinä tilanteessa..
 
mini80
juu kirjotus virheit tulee :LOL:
Tuli tuo hinta vaan yht äkkiä mieleen, kun mun mielestä toi 70e
on toisaalta aika kallista, kun ei itse edes ole voinut valita tuota kesken menoa :(
Mut kiitos teille ja sit maanantainahan se sit selviää
 
mini80
juu kirjotus virheit tulee :LOL:
Tuli tuo hinta vaan yht äkkiä mieleen, kun mun mielestä toi 70e
on toisaalta aika kallista, kun ei itse edes ole voinut valita tuota kesken menoa :(
Mut kiitos teille ja sit maanantainahan se sit selviää
 
Yleensä tehdään päiväkirurgisena hoitona ja lasku on siinä 71 euron paikkeilla. Päivä viereähtää helposti sairaalassa,kun odottelevat sinun toipumista nukutuksesta ja ensiksi odotetaan sinne kaavintaan pääsyä.

Itsellä meni eilen 12 h kaavinta reissulla. Menin aamu 8 sisään sairaalaan ja ilta 20 aikaan minut kotiutettiin miehen matkassa kotiin.

Itse toivuin nukutuksesta samantien kun he herättivät salissa tehtyään kaavinnan. Tänään on hieman masua juilinut,mutta tosi vähän. Eikä vertakaan ole tullut yhtään jälkikäteen. =)

Kaavinta on onneksi nopea juttu 5-15 minsaa menee koko hötäkkään.Laskun saat varmaan kanslia sihteeriltä lähtiessäsi kotiin tai se tulee postissa perässä ja maksu aikaa laskulle on kaksi viikkoa olemassa.
Joten sitä ei tarvitse maksaa käteisenä siellä silloin maanantaina.

Tsemppiä maanantaille aloittajalle! :flower:
 
Miia-
Mulla kaavinta maksoi maaliskuussa päijät- hämeen keskussairaalassa 75? Menin aamulla 9.30 ja pääsin neljän aikaan kotiin mieheni seurassa. Heräämöstä heräsin n.30min toimenpiteen jälkeen ja siellä piti n. tunti makailla ja sit pääsin kahville ja syömään ja sit paperit kouraan ja kotiin. Hyvin meni!
 

Yhteistyössä