mäkin teen yhden virpomisaloituksen, menee niin hermo!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja poikki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

poikki

Vieras
etukäteen jo sanoin naapuruston tutuille, että meillä ei vietetä pääsiäistä, enkä aio varautua virpojiin. asia oli kaikille ok ja lupasivat lapsilleen sanoa, että skippaavat meidän talon yli. hommasta sovittiin ihan hyvässä hengessä.
no, mä aloin oksentaa viime yönä, joten soitin mun siskolle et senkään lapset ei tulis, et oon ihan kanttuvei ja mies reissussa (olin siis sopinu et siskon lapset saa tulla..)

no kuinkas ollakaan meidän ovella on jatkuvasti joku. viime yön valvoneena sain just unta kun taas...
.....kopkopkopkopkopkop............

kampesin ylös ja kurkkasin ikkunasta, niin naapurin lapsukaisethan ne siellä..

ja juu, ei ne lapset ehkä tohinoissaan muista että tuolla asuu se takakiree ämmä jolle ei saa mennä, mutta oikeesti mun pää hajoaa tähän... koirat haukkuu koko ajan kun ovella käy kauhee kuhina.

sori, ihan turha avautuminen.... meen takas peiton alle murjottaan...

Ei ne lapset osaa lukea! tai eivät välitä. Meillä ovikelloa rimputeltu koko aamu. Mies nukkuu yövuoron jälkeen tosi hermona (korvatulppien kera) ja koirat haukkuvat jokaiselle koputtelijalle. Ja vauva herää ja huutaa :( Otin ovikellon pois päältä eikä mitään apua. Yksi lauma hakkasi suoraan keittiön ikkunaankin :( näkivät siellä valot tai minut rääkyvää vauvaa rauhoittelemassa.

Meilläkin otettu ovikello pois päältä, eikä onneksi ole mitään ikkunaakaan mitä hakata(paitsi takapihan,mutta niin röyhkeiksi en usko virpojien käyvän).
Olisi ihan hyvä kaikkien vanhempien niille mukuloilleen muistuttaa ettei sitä ovea ole mikään pakko avata ja aina pitää kiittää jos joku avaa ja karkkia antaa.
Tosin itse en anna oman lapseni virpoa kuin tutuilla ja ehkä naapurilapsiperheessä,nyt vielä niin pieni että jää välistä kumminkin..

Kannattaskohan sinun Ap ottaa ovikellosta patteri pois tai lyö vaikka lekalla se paskaks, uus ei paljon maksa. Jos noin paljon vituttaa.
Ps. mun lapsi ei käy virpomassa :-) Eli ainakaan hänestä ei ole sinulle harmia.

[QUOTE="...";23598482]Kannattaskohan sinun Ap ottaa ovikellosta patteri pois tai lyö vaikka lekalla se paskaks, uus ei paljon maksa. Jos noin paljon vituttaa.
Ps. mun lapsi ei käy virpomassa :-) Eli ainakaan hänestä ei ole sinulle harmia.[/QUOTE]

niin meillä ei tosiaan ole ovikelloa olemassakaan. että lekalla paskaks vaan. alotuksessakin lukee, että kopkopkopkop kun ne lapset kato hakkaa sit sitä ovee kun ei oo ovikelloo...

Yhteistyössä