Mäkin mietin, että mikä näistä ois kivoin sormus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IhaNainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

IhaNainen

Vieras
Joo, ihan alkuun sanon, etten halua kallista sormusta, en uskaltaisi käyttää sellaista päivittäin kun oon kova hukkaamaan tavaroita, ja muutenkin kädet on kaiken aikaa sotkussa. Eli sormusten hinnoista en tarvitse kommenttia.

tässä siis nää vaihtoehdot:

Pitsisormus - Kultatähti verkkokauppa

Sormus timanttisydän 0,05 ct - Kultatähti verkkokauppa

Sormus, timanttileikattu 4,3mm - Kultatähti verkkokauppa
(näistä mielummin toi valkokultainen)

Chanti - Koruja, kultaa ja hopeaa

Mulla on tällä hetkellä sormessa hopeinen filligreeni-tyylinen 37 euron sormus johon rakastuin valtavasti korukaupassa. :D

[QUOTE="Neith";23007776]vaihtoehto 3 oli nätein :)[/QUOTE]

Mä tykkään itse kanssa kolmosesta ja nelosesta. Noi filigreenisormukset on musta ihania, mutta en sitten tiiä jaksaisinko pitää sellaista loppuelämäni.

Ehdottomasti kolmonen, ainoa oikeasti laadukkaan ja hyvännäköinen.
Tykkään itse myös filigraanisormuksista mutta noi oli ohuita ja jotenkin halvannäköisiä...

Mulla on itsellä tämä: http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/helmi/7haatfi/kilpailut/579582.jpg
Mutta se on kyllä vähän eri hintaluokassa. Sinuna etsisin aleista jotain laadukkaita sormuksia hyvään hintaan :)

Oo, tosi kaunis. :) Mä haaveilen kaikkein eniten Kalevalan filligraanisormuksesta, Filigraani sormus 18k - Kultatähti verkkokauppa mutta se maksaa tosi monta. Tosin meidän häät on vasta kesällä 2012, että kai sitä ehtisi säästää, mutta kun hääbudjettiinkin pitäis säästää...

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Oo, tosi kaunis. :) Mä haaveilen kaikkein eniten Kalevalan filligreenisormuksesta, mutta se maksaa tosi monta. Tosin meidän häät on vasta kesällä 2012, että kai sitä ehtisi säästää, mutta kun hääbudjettiinkin pitäis säästää...

Jos haaveilet siitä niin sitten et mieti mitään muita! Alate nyt jo säästämään ja ero noihin muihin ei ole niin suuri että sen takia kannattais tyytyä johonkin toiseen. Tulet kuitenkin kantamaan sitä jopa lopun ikääsi :)

Kannattaa kyllä säästää ihan kunnon laadukaaseen sormukseen. Joka sitten kestää loppu elämän ajan. Ohuet sormukset kun tuppaa kulumaan, tunnen erään jonka sormus kului kirjaimellisesti puhki.. Me maksettiin jo melkein tonni pelkästä kihlasormuksesta ja kyllä on kestänyt :) Onnea sormuksen etsintään!

Kannattaa kyllä säästää ihan kunnon laadukaaseen sormukseen. Joka sitten kestää loppu elämän ajan. Ohuet sormukset kun tuppaa kulumaan, tunnen erään jonka sormus kului kirjaimellisesti puhki.. Me maksettiin jo melkein tonni pelkästä kihlasormuksesta ja kyllä on kestänyt :) Onnea sormuksen etsintään!

Mulla ei ole varaa eikä haluakaan laittaa yli 500 euroa sormukseen. Tiedän kyllä että halpa ei kestä yhtä pitkään, mutta eikös se oo hyvä tekosyy saada vaihtaa sitä sormusta jossain vaiheessa, vaikka hääpäivän kunniaksi. :P

Yhteistyössä