Makeat tarjottavat joulupöydässä

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Kääk, ajattelin vain

-tortut
-piparit
-konvehdit
-hedelmiä

Mitä muuta? Mies alkoi valittaan, miksen leivo mitään, esim. kuivaa kakkua. Onks tää köyhää, en mä ainakaan jaksa enempiä herkkuja.

Sanna
Meillä on torttuja, ruskeitapipareita aikuisille ja lapselle muumikeksejä, pullapitko, kuivakakku, konvehteja
+ muita leivonnaisia, joista en vielä tiedä, koska
itse en leiponut kuin tortut, anoppi tuo muut huomenna kun tulee meille joulun viettoon.
Hän tykkää leipomisesta ja jouluaattona pitää hänen mukaansa olla kymmentä eri sorttia leivonnaisia.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna:
Meillä on torttuja, ruskeitapipareita aikuisille ja lapselle muumikeksejä, pullapitko, kuivakakku, konvehteja
+ muita leivonnaisia, joista en vielä tiedä, koska
itse en leiponut kuin tortut, anoppi tuo muut huomenna kun tulee meille joulun viettoon.
Hän tykkää leipomisesta ja jouluaattona pitää hänen mukaansa olla kymmentä eri sorttia leivonnaisia.
Tosi paljon, nam!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eli aika paljon kakkuja laitatte myös. Kakkuja ei kyl oikein enää ehdi leipoa, millä sä Savanna vielä ehdit!?!?
kyllä ehdin, mä herään aikaisin :D , eli en nukku melkein ollenkaan, pakko vaan kaikki saada valmiiksi, meille myös tulee 4erilaista salattia, sekä 3eri lihaa, pahtopaisti, kinkku ja naudanpaisti teen sienjien kanssa

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Eli aika paljon kakkuja laitatte myös. Kakkuja ei kyl oikein enää ehdi leipoa, millä sä Savanna vielä ehdit!?!?
kyllä ehdin, mä herään aikaisin :D , eli en nukku melkein ollenkaan, pakko vaan kaikki saada valmiiksi, meille myös tulee 4erilaista salattia, sekä 3eri lihaa, pahtopaisti, kinkku ja naudanpaisti teen sienjien kanssa
Touhukas päivä sitten tulee! Koitahan jaksella!

meille tulee

-iso kakku(virolainen resepti)
-erikoisia konvehtia
-piparkakkuja
-pana cota
-jotain keksiä tai suklaata se on en edes tiedä, jotain herkkuja ostin tänään
-ja sitten muutenkin erilaiset keksit
-sekä katson jos vielä jotain ehdin tehdä vähän erikoisempi

Touhukas päivä sitten tulee! Koitahan jaksella!
mä olen jo tänään leikkanut kaikki salattin varten, eli ei se loppujen loppuksi niin paljon tulee tekemistä =)

vieras
meille tulee

-iso kakku(virolainen resepti)
-erikoisia konvehtia
-piparkakkuja
-pana cota
-jotain keksiä tai suklaata se on en edes tiedä, jotain herkkuja ostin tänään
-ja sitten muutenkin erilaiset keksit
-sekä katson jos vielä jotain ehdin tehdä vähän erikoisempi
On mullakin virolainen herkkukori, siinä ois
-magusadmandlid
-merrild-kahvia
-kalev-suklaata
-marzipan stollen
-after eight
-ehkä tästä sais jotain!

koppis
Meillä on jouluherkkuina juustokakku (luumua ja aprikoosia), Kentuckyn kakku (mun suosikki) ja tavallinen "isoäidin maustekakku". Lisäksi joulupipareita ja suklaata. Torttuja paistetaan vasta esim. tapanina, halutaan syödä ne vastapaistettuina.

Yhteistyössä