Makeanhimo!!!

Ostin sitten Prismasta vauvoille tarkoitettuja mango-pilttejä, kun teki niin kovasti mieli makeaa :D Yritän välttää kaikkia herkkuja ja painonpudotus on menossa, joten konstit on monet, syödään noita nyt sitten. Onko teillä jotain tiettyjä ruoka-aineita tai tuotteita, joita ostatte korvaamaan karkit ja suklaat? :p

Mulla on nykyään enää harvoin makeanhimoa, mut noita pilttejä söin joskus kanssa ja ne oli kyllä hyviä. Vois ostaa taas, olin jo unohtanut. :) Suklaahimoissa ostan joskus sellasen profeel kaakaoproteiinijuoman.

jfkds
Minä olin täysin koukussa makeaan. Sitten löin vedon kaverin kanssa rahasta, että olen karkkilakossa juhannukseen asti. Nyt ilman makeisia kohta kolme kuukauttta ja viisi kiloa kevyempi ilman sen kummempaa laihduttamista. Makean himokin on hävinnyt! Tsemppiä sulle!

"qwe"
Itse olen ollut nyt puoli vuotta ilman makeaa. En syö edes mitään maustettuja jogurtteja. Pähkinöitä syön joskus jos tekee mieli jotain napostella. Äkkiä se makeanhimo menee ohi. "Itsehillintälihas on kuin mikä tahansa lihas: kun sitä rasittaa, se vahvistuu"

Yhteistyössä