makeanhimo/syömisen riemu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neito
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

neito

Vieras
Olen persoona joka aina kun on tylsää haluaa syödä, mieluiten "jotain hyvää". Nytkin olen kaksi tuntia kamppaillut tunnetta vastaan (nälkä ei voi olla kun söin juuri kahdeksan aikaan kunnolla). Kaapissa kyllä olisi kaikkea leivonta tarkoitukseen varattuja suklaita ja muita nannoja, ja pakastimessa olisi leivoksia, mutta yritän pitää itseni niistä erossa. (ylipainoa on kertynyt 20 kg ja haluaisin edes hillitä painon nousua sillä sisu ei riitä lopettamiseen..)

täällä toinen. ylipainoa ei kyllä ole, olen hoikka. mut aina illalla varsinki pakko karkkia ja muuta hyvää syödä. tänäänki on menny 2 tuuttia, useampi keksi ja pala ihanaa piirakkaa :P. nytkin tekis mieli syödä vaikka karkkia,mutta kun ne on loppu. pitäis kai yrittää rajottaa vähän tuota herkuttelua,mutta ku se vaan on niin kiva nautinto!! :)

Täytys kehitellä joku karkki tai purkka tai joku mitä vois syödä ja mäyssätä niin paljon kun haluaa, mutta ei hampaat vahingoitus, ja ei hirveästi olis kaloreitakaan :)

Joo, minä myös syön koko ajan. En ole aina ollut iltasyöppö, mutta nykyään olen. Pakko on jauhaa jotain suussa, muuten tulee levoton olo ja ahdistaa. Syöminen auttaa jotenkin, ärsyttää.

Yhteistyössä