Mulla on 11 kuukautinen vauva, joka käy edelleen rinnalla. Makeaa menee vielä enemmän kuin ennen,mutta ei ollenkaan siinä suhteessa kuin ekan 6 kk aikana. Hävettää myöntää, mutta suklaata ja leivoksia meni niin että soi. Olen myös liikunnallinen ja hoikka, mutta olen jokaisesta lapsesta (3 lasta) lihonnut 2-3 kg juuri imetyksen loppuvaiheessa. Makean himo on laantunut luonnostaan, mutta rekkamiehen ruoka-annos kokoon on täytynyt puuttua. On vain muistettava, että imetyksen loputtua energiantarve vähenee. Mulla paino onkin normalisoitunut itsekseen muutamassa kuukaudessa.
Oikeastaan olenkin nauttinut erityislaatusesta tilanteesta täysimetettävän vauvan kanssa. Kerrankin olen saanut syödä niin paljon herkkuja kuin olen halunnut. Olen myös jokaisen vauvan aikana luovuttanut 6 kk ajan maitoa sairaalaan ja siellä sen koostumusta on pidetty erinomaisena. Että se niistä pahoista rasvoista, ja siitä että imettävän pitäisi syödä kevytjugurtteja ja muuta terveellistä. Eiköhän äidin onnellisuus raskaina ensikuukausina ole tärkeämpää kuin ruoan vahtaaminen.