Mäkättävä ex-mies

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mäkättäjä exänä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mäkättäjä exänä

Vieras
En jaksa! Ei osaa hoitaa omia asioitaan ja syyttää sitten minua aivan kaikesta! Meillä toimii kotona asiat niin kuin pitää, mutta ex ei ilmeisesti osaa hoitaa lastaan, kun lapsi on siellä ja aina kun jotain ongelmaa tulee, on syy minun ja alkaa armoton mäkättäminen (sähköpostin välityksellä). VALIVALIVALIMÄKÄMÄKÄMÄKÄVIKIVIKIVIKI! Mäkättää ja mäkättää ja mäkättää.

Joskus yritin kommunikoida ja olla niin kuin normaalisti ihmiset ovat, mutta kun ei kelvannut. Silloin olin mukamas kriittinen (en varmasti ollut!), puutuin heidän elämäänsä (en varmasti puuttunut!), en uskonut, että osaa pitää huolta lapsesta (en varmasti viitannut millään tavalla siihen suuntaankaan!) ja kaiken huipuksi väitti, että estän lasta näkemästä isäänsä, vaikka MINÄHÄN SE JUURI TYRKYTIN OTTAMAAN LASTA LUOKSEEN, ottamaan jouluksikin, mutta ei sekään riittänyt. Minun olisi pitänyt mennä hänen vanhemmilleen myös ja blaa blaa blaa vaikka oltiin sovittu kaikki etukäteen.

No, kyllästyin ja sanoin, etten enää kysy mitään en sano mitään, pidetään elämämme erillään, mutta ei kun ei. Ei vaan herra mäkättäjälle piisaa. Nyt teen siinäkin väärin, en kuulema kommunikoi, voi jeesus sentään! NYT PITÄISI SITTEN KOMMUNIKOIDA! Nyt olen minä se, joka ei kommunikoi, voi perseen suti sentään! Minähän yritin ja yritin ja yritin, mutta sain vain paskaa niskaan, vaikka hyvällä koitin asioita selvitää ja ystävällisyyden jälkeen vielä asiallisuudellakin, mutta kun ei niin ei. Ei ei ei! Teki miten vaan, aina menee vikaan.

Olen monet kerrat sanonut, että keskittyisi emäntäänsä ja perheeseensä ja jättäisi minut jo rauhaan, mutta ei. Ei vaan kertakaikkiaan ymmärrä antaa meidän olla!

Olen pahoillani purkauksesta, mutta tuo ihminen kiristää hermojani niin pahasti, etten enää tiedä mihin tässä huutaisi. Exälle ei voi, se ei johda mihinkään muuhun kuin riitelyyn ja väittelyyn ja mäkämäkämäkämäkämäkäMÄKÄTYKSEEN!!!!! Oli pakko tulla huutamaan tänne, kun on pakko olla asiallinen livenä. Phuuh.... Johan helpotti.

:D anteeksi kun nauran.... Lukiessani tuota viestiäsi hoksasin, että omasta miehestäni tulisi todennäköisesti samanlainen mäkättäjä jos meille ero tulisi (toivottavasti ei erota ollenkaa). Tai.. No eihän tuo ole yhtään naurattava asia... :(

:D

Anna sille esite miesten vaihdevuosista ja sano että voit avustaa alkuun vaihdevuosipillerien hankinnoissa. Sitten jos vielä mäkättää niin väistele kuumia aaltoja ja anna joululahjaksi limakalvovoidetta.

Alkuperäinen kirjoittaja Mäkättäjä exänä;28401663:
No, kyllästyin ja sanoin, etten enää kysy mitään en sano mitään, pidetään elämämme erillään, mutta ei kun ei. Ei vaan herra mäkättäjälle piisaa. Nyt teen siinäkin väärin, en kuulema kommunikoi, voi jeesus sentään! NYT PITÄISI SITTEN KOMMUNIKOIDA! Nyt olen minä se, joka ei kommunikoi, voi perseen suti sentään! Minähän yritin ja yritin ja yritin, mutta sain vain paskaa niskaan, vaikka hyvällä koitin asioita selvitää ja ystävällisyyden jälkeen vielä asiallisuudellakin, mutta kun ei niin ei. Ei ei ei! Teki miten vaan, aina menee vikaan.

Eikä, luin uudestaan, ei voi lopettaa nauramista :D Tämä yllä oleva on kyllä paras kohta. Tuon turhautumisen ja silmien pyörittelyn voi niin nähdä mielessään ja tuta nahoissaan! Ei tuo varmasti hauskaa ole jos omalle kohdalle tuollainen sattuisi, mutta mitä tässä nyt voi sanoa...

Yhteistyössä