Makaronilaatikko ilman sipulia

Löysin tällasen tosi hyvän makaronilaatikon ohjeen, oon jo tehny kerran joten hyväksi todettu. Nyt mulla ei oo sipulia, niin laittasitteko ilman vai mikä määrä valkkarijauhetta vastais 200 g sipulia?IMG_20190515_025023_060.jpg
 
Muutama vuosi sitten "pääsin" tekemään nuorisojoukolle ruuat useammaksi päiväksi. heti ensimmäisenä aamuna kysyttäessä toivoivat makaroonilaatikkoa ja lihapullia, mutta ilman sipulia joka lipsahti jonkun suusta ilmoille ja tarttui kaikkiin.
No tein makaroonilaatikon, ilman sipulia. Kommentit oli kaikkea yök, kamalaa ja ei enää ikinä väliltä.
Lihapullat ilman sipulia oli nuorisolle vielä suurempi järkytys, totta oli että ne oli lähes syömäkelvottomia ilman sipulia.
Seuraavana aamuna tuli toivomuksia tuleville päiville ja pyydettiin tekemään ruuat ihan normaalisti. :LOL:
 
Mun mies ja teini inhoavat sipulia, mutta sipulista tulee mielestäni hyvä maku ruokaan. Käytän paahdettua sipulirouhetta, 1 rkl vastaa 1 sipulia. Perhe kiittelee hyvästä ruoasta, kun ei ole niitä sipulinpalasia.
 

Yhteistyössä