Maja olohuoneessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja majanrakennusElina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

majanrakennusElina

Vieras
Heipä hei!

Olen kalustemuotoilun opiskelija ja olen tekemässä opinnäytetyökseni majanrakennuslelua lapsille. Nyt tarvitsisin teidän vanhempien (ja lasten) apua!

Lapset rakastavat tehdä ja rakennella erilaisia majoja itselleen, useimmiten majat koostuvat olohuoneen pöydästä, peitoista, sohvatyynyistä ja muista ei niinkään majanrakentamiseen suunnitelluista tarvikkeista. Valmiit teltat, leikkimökit yms ovat usein liian "valmiita", eikä itse rakentamista voi enää tehdä. Tarkoitukseni olisi suunnitella uudenlainen leikkiväline, josta voisi rakennella erilaisia majoja leikkeihin ja piilopaikkoja rauhoittumiseen, ja jonka voisi kuitenkin säilyttää kätevästi ja mahdollisimman pienessä tilassa.

Teidän vanhempien apua tarvitsisin käytännön kokemusten ja valokuvien kanssa. Googlesta yms. tiedonlähteistä on todella vaikea löytää kuvia lasten itse rakentamista majoista. Tarvitsisin kuvia majoista, mitä kummallisimmista, sen parempi! Lapsia voi myös olla kuvissa. Käyttäisin kuvia ja kommentteja opinnäytetyössäni (kirjallisessa osassa ja esityksessä), en markkinointitarkoituksessa tai muutenkaan julkisesti.

Eli jos heräsi keskustelua, kommentteja tai muuta asiaa, kerro täällä tai lähetä minulle sähköpostia: j3lina@hotmail.com

Kuvia voi lähettää myös samaiseen sähköpostiin.

Kiitos ihan hirmuisesti!!!!

Elina

Yhteistyössä