Maitohappobakteerien käyttäjät hoiiiii!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sunttisantti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sunttisantti

Uusi jäsen
23.04.2011
29
0
1
Mitä käytätte ja kuinka auttaa? Meillä ollut relat tai gefilus ja mietin onko noiden käytöstä mitään haittaa pidemmän päälle vai pitäisikö pitää välillä taukoja ettei käytä. Meillä gefilusta juodaa piimänä ja relat tabletteina. Käyttö on "epäsäännöllisen säännöllistä". Mietin toisaalta sitäkin et onko noista oikeesti sitte ihan mitään hyötyä vai onko parempi olla ilman.

ite en syö, pojalle annan parin viikon kuureina ja sitten tauko. tauko lähinnä säästön täkia, jostain luin että elimistä pitää jonkun aikaa sen tasapainon hyvin yllä itsestään ja sit taas kuuri. ja meidän pojalla siis usein antibiootit sen takia noi aloitettinkin

Itse syön päivittäin. Kannattaa vaihtaa merkkiä aika ajoin, jotta elimistö ei "turru". Itse sain varsinaisen teräsvatsan näitä syötyni. Niillä on tosi paljon hyviä vaikutuksia.

http://www.tritolonen.fi/index.php?page=articles&id=96

Mä syötän lapsilleni ympäri vuoden ja luulen, että paljolti niiden ansiosta meillä ei paljoa sairastella. Viime talvena lapsilla yks flunssa. Toisen päikyssä oli talven aikana kolme vatsatautiepidemiaa. Meille niistä ei tullut yksikään, lapsi oli ainoa, joka ei sairastunut.

Yhteistyössä