Ä
"äiti"
Vieras
Vauvalla ikää vähän reilu 3kk. Neuvolassa käyty reilu viikko sitten. Painoa oli tullu vähän vähemmän kun ed kerralla,mutta terkan mukaan ihan normaalia ja kasvaa ihan hyvin omalla käyrällään. Nyt on sitten muutaman päivän ajan koko ajan lisääntyny tällanen,että imetys loppuu kiukkuisen kuuloiseen itkuun,mutta rauhoittuu melko nopeasti tutilla ja sitä hetken syötyään on ihan iloinen itsensä. Nälkä ei ole useammin kun ennen mutta kun ennen n joka toisella imetyksellä riitti yks tissi niin nyt menee joka kerta (paitsi yöllä) molemmat.
Esikoista täysimetin alle 2kk joten nyt olen ollu tyytyväinen kun ei oo korviketta tarvittu.
Pitäiskö mun yrittää imettää useammin vai antaa korviketta lisäksi vai mitä? Esikoiselle aloitettiin neuvolan ohjeesta kiinteät vähän alle 4kk:n iässä,mutta tästä terkka just viime käynnillä totes että kasvun puolesta ei kiinteillä ole kiire. Tää "kiukkuilu" on siis alkanu viime nla-käynnin jälkeen vasta.
Esikoista täysimetin alle 2kk joten nyt olen ollu tyytyväinen kun ei oo korviketta tarvittu.
Pitäiskö mun yrittää imettää useammin vai antaa korviketta lisäksi vai mitä? Esikoiselle aloitettiin neuvolan ohjeesta kiinteät vähän alle 4kk:n iässä,mutta tästä terkka just viime käynnillä totes että kasvun puolesta ei kiinteillä ole kiire. Tää "kiukkuilu" on siis alkanu viime nla-käynnin jälkeen vasta.