Ihan ok ilman punasipulia.
Hei, kiva "nähdä" sinuakin pitkästä aikaaHyi yrjö, punasipulia..pitsa kyllä kelpais muuten.
KiitosHei, kiva "nähdä" sinuakin pitkästä aikaa Tai ehkä en ole huomannut, oletko viime aikoina kirjoitellut.
KÄy useammin!Kiitos
Juu ei ole viime aikoina hirveesti jaksanut kirjoitella, käyn sillon tällön lueskelemassa kyll täällä toisten juttuja
Pittää yrittää käydäKÄy useammin!
Kiitos
Juu ei ole viime aikoina hirveesti jaksanut kirjoitella, käyn sillon tällön lueskelemassa kyll täällä toisten juttuja
ELLU!!!!!Kiitos
Juu ei ole viime aikoina hirveesti jaksanut kirjoitella, käyn sillon tällön lueskelemassa kyll täällä toisten juttuja![]()
Koh antti, kootos kintti komoin santti!ELLU!!!!!
Kova kintti kohha näntti kotkästa pintti koikaa antti!
Esittelet ostopitsaa omanasi? Oletko koskaan tehnyt itse pitsaa ihan jauhoista lähtien?
Kaikki kelpaa, mutta onko tuossa homejuustoa?
Home ei kuulu ruokaan jäbä!Kyllä on.
"On vain yksi Valio AURA®, ainutlaatuisen makuinen suomalainen sinihomejuusto, joka on maistunut herkkusuille jo vuodesta 1935. Kermaisen täyteläinen ja sopivasti suolainen Valio AURA® sinihomejuusto sopii herkutteluun sellaisenaan, leivän, keksien tai esimerkiksi ohuen ruislastun päällä. Monipuolinen sinihomejuusto antaa makua myös ruuanlaittoon. Palan lisäksi saatavilla on valmis, kätevä Valio AURA® murennettu."
![]()
Valio AURA® - Valio
On vain yksi Valio AURA®, ainutlaatuisen makuinen suomalainen sinihomejuusto, joka on maistunut herkkusuille jo vuodesta 1935. Kermaisen täyteläinen ja sopivasti suolainen Valio AURA® sinihomejuusto sopii herkutteluun sellaisenaan, leivän, keksien tai esimerkiksi ohuen ruislastun päällä...www.valio.fi
Home ei kuulu ruokaan jäbä!![]()
Ei kuulu ja tuossa on kai sitä antibioottiakinHome ei kuulu ruokaan jäbä!![]()
Hyhhyh! Oletko koskaan tehnyt itse pizzaa jostakin muusta kuin yliprosessoiduista kakkajauhoista?Esittelet ostopitsaa omanasi? Oletko koskaan tehnyt itse pitsaa ihan jauhoista lähtien?
Ei kuulu, sennii pehmoTyttöystävä halusi pitsaan myös homejuustoa, niin kyllä se silloin kuuluu
Kaupallinen yhteistyö: Storytel