Noista en tykännyt, kun joskus maistoin :x
Joo, vähän semmonen pistävä makeus. Kai se on joku makeutusaine?Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;30782692:Aika makeaa on mun makuuni, mutta menee hyvin, hitaasti nautiskellen
Joo, vähän semmonen pistävä makeus. Kai se on joku makeutusaine?
Joo. Mä olen vallan tylsäksi töissäkin muuttunut, kun maitorahkan sekaan paloittelen banaania päivästä toiseen. Helppo ja nopea välipala. Muuta rahkaa ei oikein tule syötyä.Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;30782705:Kyllä, sukraloosi ja asesulfaami K näyttäs lukevan purkin kylessä, on riittoisaa, vielä puoli purkkia jäljellä =)
Joo. Mä olen vallan tylsäksi töissäkin muuttunut, kun maitorahkan sekaan paloittelen banaania päivästä toiseen. Helppo ja nopea välipala. Muuta rahkaa ei oikein tule syötyä.
Jep, se on helppoa Onko vatsakunto tänä kesänä jo valmiina, vai vaatiiko vielä kuntokuuria?Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;30782739:Mie syön rahkaa toisinaan ku oon niin laiska etten jaksa laittaa mitään siihe sekaan =)
Jep, se on helppoa Onko vatsakunto tänä kesänä jo valmiina, vai vaatiiko vielä kuntokuuria?
Hieno homma =)Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;30782751:Raakana rahkaa siis tarkoitin kirjoittaa =)
Ei tarvi enää kuuria =)