meil on sama tilanneAlkuperäinen kirjoittaja Tigru87:Mitä mieltä olette? Itse olen aina halunnut suuret kirkko häät, mutta nyt ollaan asiasta miehen kanssa keskusteltu ja hän haluaa maistraatti häät.. :/ Hän on kerran ollut naimisissa, joten sinäänsä ymmärrän..
Mielestäni sitten jomminkummin...mun mielestä kompromissina olis et vihkiminen maistraatissa ja siunaus kirkossa.
me meinataan varata jostan ravintolasta pöydän ruokineen ja hääkakun ja lähisukulaiset paikalle.Hotellihuineen myös varataan hääyksi,mut ennen sitä tiety juhlitaan jossain kaveriporukalla.Alkuperäinen kirjoittaja Tigru87:Millaista hää juhlaa voisi ajatella, pidetääkö normi juhla vai ei mitään? Miten teillä, jotka on maistraatissa vihitty on juhlittu vai onko juhlittu ollenkaan..
Me emme juhlineet mitenkään. Syömässä kävimme todistajan kanssa vihkimisen jälkeen.Menimme kylläkin salaa naimisiin. Se että haluatteko juhlia riippuu ihan teistä itsestänne. Voitte juhlia niin suuresti/pienesti kuin itse haluatte. Naimisiin.info sivuilla on keskustelu osio maistraatissa vihityille. Kannattaa käydä lukasemassa.Alkuperäinen kirjoittaja Tigru87:Millaista hää juhlaa voisi ajatella, pidetääkö normi juhla vai ei mitään? Miten teillä, jotka on maistraatissa vihitty on juhlittu vai onko juhlittu ollenkaan..
Yhdys sanatAlkuperäinen kirjoittaja Tigru87:Muita? Kokemuksia haluaisin kuulla lisää!! :attn: B)
wooooot..?Alkuperäinen kirjoittaja :Yhdys sanatAlkuperäinen kirjoittaja Tigru87:Muita? Kokemuksia haluaisin kuulla lisää!! :attn: B)
kuulostaa ihanalta. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Meidät vihittiin maistraatissa ja oli musta ihana tilaisuus. Todistajat oli viel talon puolesta eli se oli vaan meidän kahden juhlapäivä sillon ja sit seuraavana päivänä oli juhlat.
kirkko häätAlkuperäinen kirjoittaja Tigru87:Toi hää juhlako alko ärsyttää??![]()
Kiristääkö pipo?
Se oli sitä. Varsinki ku vihkihuone oli sit vähän juhlavampi kuitenki ja siel palo kynttilä meidän vihkimisen ajan. Meille vihkiminen oli ensisijaisesti avioliiton alku ja juhlatki oli pienet (n.40 vierasta ), hauskat ja viihtyisät.Alkuperäinen kirjoittaja Tigru87:kuulostaa ihanalta. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Meidät vihittiin maistraatissa ja oli musta ihana tilaisuus. Todistajat oli viel talon puolesta eli se oli vaan meidän kahden juhlapäivä sillon ja sit seuraavana päivänä oli juhlat.
Jotain tämän tyylistä meillekin todennäköisesti tulisi..Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Se oli sitä. Varsinki ku vihkihuone oli sit vähän juhlavampi kuitenki ja siel palo kynttilä meidän vihkimisen ajan. Meille vihkiminen oli ensisijaisesti avioliiton alku ja juhlatki oli pienet (n.40 vierasta ), hauskat ja viihtyisät.Alkuperäinen kirjoittaja Tigru87:kuulostaa ihanalta. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Meidät vihittiin maistraatissa ja oli musta ihana tilaisuus. Todistajat oli viel talon puolesta eli se oli vaan meidän kahden juhlapäivä sillon ja sit seuraavana päivänä oli juhlat.
oi, onpas kiva idea.Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Mä oon halunnut semmoiset kirkkohäiden tyyliset (ne kirkkohäät ei mullekaan ole niin tärkeät, kun en usko niihin papin jumalaplörinöihin), mutta ne ei meillä ois ollu ees mahdolliset. Miehelle oli sinänsä sama, mut kumpikaan ei kuitenkaan tahtonu maistraattivihkimistä, kun koettiin se liian kylmäksi. Joten meidät vihki juhlapaikalla käräjäoikeuden tuomari, joka oli valmistellut vihkitilaisuutta varten puheen yms. Juhlapaikalla taas oli alttari jne. luonnossa ulkotulien keskellä (talvi) ...eli kaiken kaikkiaan paljon enemmän meidän näköiset häät kuin kirkon alttarillakaan oisi ollut.
![]()
Kaupallinen yhteistyö: Storytel