Maisa Torppa, kohukaunotar?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Lopettakaa kirjoittelut ja kai olette huomanneet, että kaikki vauva sivut on nyt suljettu. Ja nyt alkaa tutkinta, että mitä kirjoitteluja sivuilla on. Koska kirjoitukset ovat suurimmalta osalta rangaistavia.
Lukekaa sivun ylläpitäjän säännöt, että mitä laki sanoo asiasta. Sivujen ylläpitäjillä ei ole mitään vastuuta kirjoitusten sisällöistä. Jokainen kirjoittaja ottaa ihan itse henkilökohtaisesti vastuun kirjoitteluistaan. Kenenkään nimellä ei saa myöskään kirjoitella ( kts. sivuston säännöt). Kenenkään nimellä ei saa kirjoitella mitään, vaan tekstit pitää olla sellaisia, että henkilöt eivät ole tunnistettavissa. Ja näissäkin kirjoitteluissa on lakia noudatettava! Syytteitä alkaa paukkua! Oikeuskulut ja korvaus summat tulevat kalliiksi kirjoittajille, mutta harrastus maksaa aina ja tämä harrastus tulee kirjoittajille hyvin kalliiksi.
Hakekaapa lahopäät seuraavaksi halvemmat harrastukset. Se maksaa, joka tilaa, niinhän se menee ja hyvä niin. Näistä ja tästäkin sivuista on lähtenyt tutkinta pyyntöjä eri tahoille. Viimeksi lähti tutkinta pyyntöjä Vauva sivuille kirjoittajista ja nyt ne sivut on kaikki suljettu.
Mitkä sivut on suljettu? Ei mitkään vaan kaikki toimii normaalisti. Jos tarkoitat jotakin tiettyjä keskusteluita niin niitä on voitu sulkea, mutta että kokonaisia nettisivuja olisi suljettu niin hoh hoh. Nyt Maisa vähän ryhdistäydy ja mieti itse järjellä.
 
vierailija
Maisa Torppa, 29, on ollut jo kuukausia otsikoissa ystäväpiirissään velloneiden riitojen ja suhdekohujen takia.

Yksi riitojen aiheista on ollut lentäjämies, johon kohublondin kerrotaan iskeneen silmänsä. Seiskan saamien tietojen mukaan Maisa ryhtyi intoilemaan siipiveikkoihastuksestaan jo viime kesänä.
 
vierailija
Mikolla taitaa olla rahat loppu? :D

Kohukaunotar Maisa Torppa ja hänen aviomiehensä Mikko hakevat avioeroa.

Itä-Uudenmaan käräjäoikeudesta vahvistetiin Seiskalle, että avioero on laitettu vireille viime viikon tiistaina (23.2.). He hakevat avioeroa yhdessä.

Maisan ja Mikon avioliitto kesti vain reilun vuoden. He avioituivat ystävänpäivänä 2020.

Vielä ystävänpäivänä Maisa julkaisi Instagram-tilillään rakkauspäivityksen parin hääpäivänä.

- Kiitos, että teet musta maailman onnellisimman vaimon, Maisa kirjoitti.
 
vierailija
Maisa julkaisi tänään keskiviikkona (3.3.) Instagram-tilillään kuvasarjan, jossa hän kertoi avioerosta.

- Yhtenä päivänä vaivuin niin syvälle epätoivoon, että pyysin Mikkoa täyttämään ja viemään mun kanssa avioeropaperit. Ajattelin syvässä epätoivossa, että meidän on pakko erota jotta tämä kiusaaminen loppuu, Maisa kirjoitti yhdessä kuvassa.

Lue myös: Maisa Torppa ihastui lentäjään – suhdehuhuista outo sotku!

Hänen mukaansa eropäätös pyörrettiin lähes välittömästi.

- No, järkiini tullessani haettiin se paperi jo parin tunnin päästä pois.

Erikoiseksi tilanteen tekee se, että Itä-Uudenmaan käräjäoikeudesta kerrottiin Seiskalle avioerohakemuksen olevan yhä vireillä ja voimassa.

Apua :D
 
vierailija
Maisa Torppa tekee paljastuksia elämästään Pullapuoti-nimisessä podcastissa.

Hän kertoo odotuksensa sujuneen hyvin, mutta viimeaikaiset kohuotsikot ovat kuulemma satuttaneet häntä. Maisa ehkä yllättäen paljastaa, ettei hänellä ole koskaan ollut halua julkisuteen. Hän kummeksuu, että on yli 10 vuotta julkisuudessa oltuaan yksi Suomen seuratuimpia ihmisiä. Hän ei kuulemma koskaan käy missään eikä tee mitään muuta kuin elää perhearkea.

Maisa tekee myös paljastuksen edellisestä suhteestaan Jari-Matti Latvalan kanssa. Hän haaveili, että jossain olisi hänelle joku toinen, eikä hän halunnut enää naimisiin rallitähden kanssa:

– Kaikki oli varattuna ja mä olin sanonut ainakin 50 kertaa, että mä en halua mennä sun kanssa naimisiin. Ei ollut pienintäkään halua mennä naimisiin. Oli sellainen ahdistus sisälläni, että ei ziisus että miten mä pystyn alttarilla sanomaan että ”tahdon”, kun en mä tahdo. Että mitä mun pitää kengänpohjiin kirjoittaa, että ”help, auttakaa mua”. Että miten mä pääsen tästä pois, Maisa tilittää podcastissa.

:D :D
 
vierailija
Kohukaunotar Maisa Torppa, 29, julkaisi marraskuussa Instagramissa kuvan, jossa hymyilee ylpeästi lentoemännän asu yllään. Kuvatekstissä Maisa ilmoitti olevansa vastavalmistunut The Chief of Cabin eli matkustamon esimies tai lyhyemmin purseri.

Seiskan tietojen mukaan Maisa ei väitteistään huolimatta kuitenkaan koskaan valmistunut purseriksi. Sisäpiirin lähde paljastaa kurssin keskeytyneen Maisan osalta käytökseen liittyneiden ongelmien vuoksi.

Maisan unelmaura lentoemona jäi lyhyeksi, sillä kohublondin työsuhde on nyt purettu. Lähteet vahvistavat tämän tapahtuneen maaliskuun alussa.

Seiskan saamien tietojen mukaan potkujen syynä on Maisan laiminlyönti toimittaa vaadittu todistus, että hän kelpaa ilma-aluksen henkilökuntaan muun muassa turvallisuuden osalta.

Go maisa go! :D
 
vierailija
Maisan unelmaura lentoemona jäi lyhyeksi, sillä kohublondin työsuhde on nyt purettu.
Sisäpiirin lähde paljastaa kurssin keskeytyneen Maisan osalta käytökseen liittyneiden ongelmien vuoksi.
Seiskan saamien tietojen mukaan negatiivinen julkisuus ei ollut Maisan työnantajalle mieleen.
 

Yhteistyössä