Tämä muuten tulee joskus joulupyhinä. Järkyttävä ja itkettävä.Alkuperäinen kirjoittaja nannannaa:Dancer in the Dark :heart: :heart: :heart:
ja melko varmasti moni muukin..
öööö....Alkuperäinen kirjoittaja Raffel:Sonera perhe mainos, salkkarit, fiksumpi kuin koululainen :'(
Ai tulee vai? Mulla on ko. leffa koneella ja katson aina välillä, kun on sellainen kausi menossa =) Järkyttää joka kerta se loppu :'( :'(Alkuperäinen kirjoittaja Lacrimosa:Tämä muuten tulee joskus joulupyhinä. Järkyttävä ja itkettävä.Alkuperäinen kirjoittaja nannannaa:Dancer in the Dark :heart: :heart: :heart:
Ei ollukkaan jouluna vaan 1.1. tv 1 klo 22.40. Olen nähnyt tämän vain kerran, enkä ihan alusta. Nyt olen tikkana paikalla tai ohjelmoin boksiin.Alkuperäinen kirjoittaja nannannaa:Ai tulee vai? Mulla on ko. leffa koneella ja katson aina välillä, kun on sellainen kausi menossa =) Järkyttää joka kerta se loppu :'( :'(Alkuperäinen kirjoittaja Lacrimosa:Tämä muuten tulee joskus joulupyhinä. Järkyttävä ja itkettävä.Alkuperäinen kirjoittaja nannannaa:Dancer in the Dark :heart: :heart: :heart:
Itketkö muutenkaan, koskaan, missään tilanteessa?Alkuperäinen kirjoittaja päätön:no en ole vielä niin huonoo elokuvaa nähny että sen takia itku pääsis
no en, vastatuulessaki tuppaa nykyään vaan silmät kuivumaan :|Alkuperäinen kirjoittaja Lacrimosa:Itketkö muutenkaan, koskaan, missään tilanteessa?Alkuperäinen kirjoittaja päätön:no en ole vielä niin huonoo elokuvaa nähny että sen takia itku pääsis
Aika huonosti menee silmien kanssa, jos tuulessa vaan kuivuu.. Sellanenkin elokuva on joskus tullut vastaan , jossa näkee, että miestä itkettää, mutta se ei saa itkettyä. Sitten täytyy itkeä sen puolesta.Alkuperäinen kirjoittaja päätön:no en, vastatuulessaki tuppaa nykyään vaan silmät kuivumaan :|Alkuperäinen kirjoittaja Lacrimosa:Itketkö muutenkaan, koskaan, missään tilanteessa?Alkuperäinen kirjoittaja päätön:no en ole vielä niin huonoo elokuvaa nähny että sen takia itku pääsis
onhan niitä itkijänaisia saanu aikoinaan palkattua hautajaisiinkin.Alkuperäinen kirjoittaja Lacrimosa:Aika huonosti menee silmien kanssa, jos tuulessa vaan kuivuu.. Sellanenkin elokuva on joskus tullut vastaan , jossa näkee, että miestä itkettää, mutta se ei saa itkettyä. Sitten täytyy itkeä sen puolesta.Alkuperäinen kirjoittaja päätön:no en, vastatuulessaki tuppaa nykyään vaan silmät kuivumaan :|Alkuperäinen kirjoittaja Lacrimosa:Itketkö muutenkaan, koskaan, missään tilanteessa?Alkuperäinen kirjoittaja päätön:no en ole vielä niin huonoo elokuvaa nähny että sen takia itku pääsis
Mä olin vissiin sellainen edellisessä elämässäni :'(Alkuperäinen kirjoittaja päätön:onhan niitä itkijänaisia saanu aikoinaan palkattua hautajaisiinkin.
jos mua alkaa joku päivä oikeen vituttaan, niin laitan sulle yyveetä.Alkuperäinen kirjoittaja Lacrimosa:Mä olin vissiin sellainen edellisessä elämässäni :'(Alkuperäinen kirjoittaja päätön:onhan niitä itkijänaisia saanu aikoinaan palkattua hautajaisiinkin.
Eiköhän tuo onnistu :'( :saint:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:jos mua alkaa joku päivä oikeen vituttaan, niin laitan sulle yyveetä.Alkuperäinen kirjoittaja Lacrimosa:Mä olin vissiin sellainen edellisessä elämässäni :'(Alkuperäinen kirjoittaja päätön:onhan niitä itkijänaisia saanu aikoinaan palkattua hautajaisiinkin.
jos sitten voisit itkeä tirauttaa mun puolesta :xmas: