Mainitse jokin palstalainen ja mitä tekisit hänet nähtyäsi kaupungilla

• Viestiketjun aloittaja säpinää
  • Ensimmäinen viesti
Jos mä näkisin Ultramariinin niin menisin halaamaan. Ja sitten pari muutakin, joiden nykynikkejä en muista.

Muille en varmaan uskaltaisi sanoa mitään, koska olen niin pökkelö.

Toisaalta, mulla on niin huono kasvomuisti, että en varmaan tunnistaisi vieraampia palstalaisia kovin hyvin.

• Tykkää
Reactions: MorbidMama
Mä en tiedä tunnistaisinko oikein ketään.. Voisi käydä niin että joku näyttäisi kovin tutulta, miettisin kovasti että "jossain mä olen ton nähnyt, tunnenko hänet?" ja vasta tilanteen mentyä ohi, tajuaisin että "No AIVAN!".

Mä olen monen julkisuuden henkilön nähtyänikin mennyt ihan puuroon että "hitto, onko toi tuttu onko toi tuttu onko toi tuttu.. Mistä ihmeestä mä ton tiedän. Pitäisköhän mun moikata?" ja olen sitten yleensä päätynyt siihen että odotan että mua moikataan ja moikkaan vasta sitten. Kerran Anneli Jäätteenmäen (vai mikälie) kävellessä vastaan olin ihan varma että se on varmaan joku mun entinen opettaja tai jotain ku kattokin mua niin tuttavallisesti, no en kuitenkaan moikannut :D

Mulla on siis todella vajavainen muisti, sellanen oravan muisti. "mitähän mä tässä maata kaivelen, ai kato käpy! Hautasinkohan mä sitä vai olinkohan kaivamassa esiin.. Mikähän se vuodenaika nyt olikaan?"

Yhteistyössä