Maikkarin vaikuttajapaneeli

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Muilla?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Muilla?

Vieras
Onko kukaan saanut viime aikoina sieltä kyselyitä? Itse ihmettelen kun ei ole 2 yli kuukauteen tullut yhtään kyselyä vaikka ennen tullut joka kuukausi ainakin yksi. Harmittaa jos tuolle gallupille jotain tapahtunut kun oli jo lähes 20 euroa sinne ansaittu ja jääkin rahat saamatta kun ei 20 euroa täyty.

Itelläni oli itsekseen nollaantunut miten usein haluu kyselyjä ja vaihdoin sen takaisin että kuukausittain. Tosin ei ole tämän vuoden puolella tullut kuitenkaan yhtää kyselyä.

Ei ole tullut 3 kuukauteen ja eivät vastaa kyselyihinkään kun tiedustelin syytä siihen. Jos tää pulju lopettanut kokonaan, harmittaa sinne jääneet palkkiot lähes 20 euroa.

Tuolta oon ainakin itse saanut jo pari lahjakorttia ja on toiminut kaikki tosi hyvin :) Kyselyiden määrän voi itse valita ja mulle tulee lähes joka päivä uus kysely.

Mulla myös YouGov:sta tullut melko usein kyselyitä. Vielä ei ole 2500 pistettä täyttynyt, jotta sen 30€ lahjakortin saisin, mutta enää muutama sataa pistettä niin näkee kuinka hyvin palkinnon lunastus onnistuu.

M3Panel on kanssa tosi hyvä. Kyselyitä tulee usein ja pisteitä kertyy nopeasti ja myös palkintojen lunastus (eli pisteillä paneelimyymälästä ostaminen) on onnistunut erinomaisesti! Kohta oon saanut voittoja yhteensä 50€ kerättyä vuoden aikana. :D

Mielipidemaailmakin toimii, mutta kyselyitä ei tule hirveän usein ja osa kyselyistä on tosi raivostuttavan pitkiä. :D

Minulla täyttyi 20€:n lahjakortti 16.12.2014 ja kuukauden sisällä pitäis lahjakortti saapua kotiin, ja nyt ei löydy enää koko sivua, ja meinasin lähettää sähköpostia, mutta osoite ei ollut enää toimiva. Oli tämä suomeks sanottuna kusetusta ? Onko kukaan saanut sieltä mitään ?

Yhteistyössä