Maikatterel ja muil

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja UteliasM
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

UteliasM

Vieras
Minä olen aina ollu utelias naisten salaisuuksista ja uskaltaisin tässä kysyä kahta asiaa :
Mitä luulette , näin kauniina kesäpäivänä , montako naista sadasta , jotka kulkevat stadissa hameessa ovat piruuttaan ilman pikkuhousuja .
Toinen kysymys menee ihan muualle . Kun otit poikakaverilta eka kerran suihin , niin pyysikö se , vai oliko se spontaani teko ja kantsuko ? (nauraa ystävällisesti)
Eli tällasia mies utelee , hullu mies varmaan.

En taatusti kulje ilman pikkareita. Kiva tunne kun valkovuoto valuu... No ei vaiskaan, mutta ajatuskin moisesta on omituinen. en ole niin tyrkky.

Suihin otin spontaanisti. Mies oli jutellut, että hänen suurin haaveensa olis päästä naisen suuhun, mutta multa se ei sitä koskaan vaatinut: sanoi vain, että sitten kun siltä tuntuu. Lopulta rohkaistuin ja sain miehen huutamaan kuin eläin...

..taidat olla aika poikanen vielä kun näitä kyselet..poikakaverilta suihin...

- paha veikata toisten puolesta pöksyttömyyttä, mutta kesällä jos itse pidän hametta niin en kyllä pöksyjä päälle pue koskaan. Enkä tee sitä piruuttani, vaan siksi että nautin siitä ITSE. Se vaan on vapauttavaa ja kiihottavaa.
- enpä ole koskaan suihin otossa jäänyt odottelemaan miesten pyytelyjä, ja teen sitä joka kerta kun seksiä harrastan.

No heh , en kyllä ihan poikanen enää , vaikka kyksymykset siihen viittaavatkin , oikeastaan pyärtysit jos tietäisit. Valkovuoto jujusta tuli mieleeni yks ilmoitusvastaus , jossa nainen kehu muuten olevansa vaik miten kaunis , mutta haittana on kiusallinen valkovuoto.
Tuota fuskaako mun matikka nyt , että tämän otannan perusteella pääsis 50% , iin. Kysyin sitä pöksyttömyysasiaa vaimoltani kun istuttiin Stockan eessä kahvella , ja se sano hui , ei varmaan kukaan. Suihinotosta en kysyny , kun sen tiedän . (nauraa kippurassa)

Mikäs sen mukavampaa kuin tuuletella hamosen alustaa..enste kotona sit tutun perheen luona yöpyes (auts,punkkeiki siel)varsinki saunan päälle,ois pöksyt kauhistus,mis ny ootkaan.Ihimisten ilmoil eka kerran täs helleheinäkuus keskel cityä,kiva kävellä ku pojat siin kärräs kaljaa kauppaan,tietämättömänä kaikest :))
Toisen kysym. sitäpä en muista,ehkä ""usutettiin"",heh..ja joskus ku on likasii nii :( mut puhtahat ny eri asia ja mieli halajas mut..kai ""pukkausta"" ny joskus kaino maalaistyttö tarvii :))

Mikäs sen mukavampaa kuin tuuletella hamosen alustaa..enste kotona sit tutun perheen luona yöpyes (auts,punkkeiki siel)varsinki saunan päälle,ois pöksyt kauhistus,mis ny ootkaan.Ihimisten ilmoil eka kerran täs helleheinäkuus keskel cityä,kiva kävellä ku pojat siin kärräs kaljaa kauppaan,tietämättömänä kaikest :))
Toisen kysym. sitäpä en muista,ehkä ""usutettiin"",heh..ja joskus ku on likasii nii :( mut puhtahat ny eri asia ja mieli halajas mut..kai ""pukkausta"" ny joskus kaino maalaistyttö tarvii :))

Mä olen periaatteessa nudisti ja kuljen nudistirannoilla,joten minulle ei ole ongelma housuttomuus lämpimänä päivänä.Mieheltä en ole ""ottanu suihin""vai miten se sanotaan enkä ota.

Tännän ei täällä käpykylässä kyllä varmaan kule kukaan pikkupöksyittä kun tuulee hiuksetkin päästä (pian posliinipää)Ei taitas maalaitytönkää kaljakuskein kiusiminen onnistua. Vaan pianhan taas paistaa ja sillävälin voi tuumia sitä toista ropleemaa , josta nudisti ei tainnu oikein tykätä , heh !

Yhteistyössä